Gå til innhold

Jokerklubben, nå har vi for andre gang fått samme "gave"..

Anbefalte innlegg

Med fare for å virke "utakknemlig"... Poden ble meldt inn i Jokerklubben, som gir en sekk med en ting og noe snop i, når barnet har bursdag...

Hentet akkurat årets gavesekk som inneholdt en toalettmappe,tannkrem og bagasjelapp. Det samme fikk han i fjor. I 2009 var det termos og sitteunderlag, det samme som 2008. Det blir litt teit og det er samme gaver to år på rad, eller at butikkene ikke får inn nye gaver en fast tid på året. Vet at et av årene fikk de svømmeringer, og det ble det ikke til poden..

I den ene butikken der jeg hentet, tenkte jeg vi fikk gammel gave, fordi de var gretne fordi vi ikke bor i området, og likevel hentet gaven der... (Det står at de kan hentes i ALLE butikker)...

Jaja, har ikke mye å klage på her i verden men...

Fortsetter under...

Vi fikk sekken med svømmeringer i 2009. I fjor fikk vi ikke hentet gaven, men i år får vi se om vi far hentet den.

Dette er helt gratis så jeg syns nå det er bra uansett.

Fikk forresten også håndkle sammen med baderingene og det er blitt brukt mye her i huset.

Har bare hentet en gang og da var det knust potetgull og noen andre varer som var utgått på dato.

Har ikke giddet å hente etter det, er jo en dagsjobb å komme seg til en Joker her i området.

Min gutt fikk sist gang et penalhus med innhold, samt de andre tingene som var med sist. Var meget overrasket over denne fine gaven! Tror nok butikken har glemt og ta vekk fjorårets gaver da man ikke skal få samme ting år etter år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...