Gå til innhold

Skal på temafest; Bokstavfest, skal kle meg ut som noen/noe som begynner på M. Forslag??:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Mus, Marekatt, Marionette, Marihøne, Melkekartong, Mafia-boss, Mor Theresa, Mann, Maler, M&M (nonstop), Mamma, Magiker, Muslim (men den er kanskje litt på kanten, jeg veit ikke), Melkebonde, Marshmellows... Nei, hehe ;-)

Noen forslag i hvert fall! :-)

Mullah Krekar.... Ha ha, neida....Den er vel like mye på kanten som muslim :D

Michael Jackson

mus

mygg

Hvis du har en venninne/kompis med navn som begynner med M, kle deg ut som den personen

mark

månemann

Annonse

Jeg hadde nok valgt Miss Norway, og kjøpt en rull med bredt silkebånd og skrevet "Miss Norway" på. Tatt på meg en fin kjole, og kjøpt en plastikk-tiara til å ha på hodet. Når vi er klar for byn, er det bare å pakke silkebåndet og tiaraen i vesken, så ser man ok ut:)

Mads fra M!

Trenger bare barbere av deg håret, gro flippskjegg og ta på en nerdete t-skjorte så er det i boks :D

Evt fake en glattbarbert skalle og tegne på skjegg, men hey.. where's the fun in that? :P

Takk for mange forslag!:)

Hehe.. men trooor jeg går for Miss Norway ,men en mer normal kjole så jeg er klar for byen ja.. god ide!

Gidder ikke gå på byen utkledd som en muffins eller en melkekartong liksom ;)

Er ikke noe kjempefan av temafester selv, iallefall ikke å bruke masse penger på kostymer! Så da gjør vi det enkelt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...