Gå til innhold

Snuppa på 1 mnd er full av hormonutslett i ansikt og bryst...hvor lang tid tar det før det går vekk - ser jo helt forferdelig ut!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig rødt noen ganger, og veldig nuppete og litt tørr i huden der hvor utslettet er. Hvor lenge varer dette utslettet- har helt glemt det fra de to andre ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske forskjellig, men her varte det vel en måneds tid eller noe tror jeg. Mini så helt forferdelig ut, lurte litt på om han reagerte på noe, så jeg kuttet ut ting i matveien. Hadde ingen virkning så det var bare hormonutslett. Plutselig forsvant det hvertfall :D

Skrevet

Varte ca 1 mnds tid her også. Så helt foreferdelig ut, men når det forsvant ble hun kjempefin, og ikke fått det tilbake siden. Jeg smurte litt aderma på de tørre stedene.

Skrevet

hos oss varte det bare to..kansje tre uker. Ble også veldig tørr og hissig rød etterhvert. Vi var på sykehuset i 5 daga (av en helt annen grunn) så trodde det va den tørre luften der som gjorde det så ille. Smurte en gang med A-creme når vi kom hjem og tok ikje mange daga til det va helt fint igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...