Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Noen som har smakt? Jeg må innrømme at jeg savner å kunne kose meg med en øl eller et glass vin etter å ha vært totalt avholds siden september! Er egentlig ganske glad i sommerølen til Clausthaler, men den er jo nesten umulig å få tak i! Ble så glad da jeg i dag fant en sitronvariant, men akk... Ikke så veldig god akkurat... Jaja, med 22 dager igjen til termin er det uansett ikke lenge til jeg kan få kost meg med et glass igjen! God helg!
Regina Phalange Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Har ikke smakt Clausthaler Lemon, men må bare si meg enig i at jeg savner vinen min! Har heller ikke smakt en dråpe siden september/oktober, så gleder meg til å kunne ta et glass vin snart. 9 dager til termin! God helg til deg også :-)
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Enig jeg og. Jeg liker egentlig ikke øl og vin sånn kjempegodt, men å kunne ta seg et glass til maten på sommeren er jo fantastisk. Gleder meg til jenta er ute og jeg kan ta meg et glass vin /øl til rekene/krabben:D
Amy*75 Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Jeg har "oppdaget" carlsberg non-alcoholic og den har reddet meg! Er ikke glad i flylla så det er ikke noe savn, men elsker en kald god øl eller to i sola... Og denne er for meg det eneste fullgode substituttet til "ordentlig" øl. Fant den i Sverige men ser at de har fått den på noen butikker her også. Anbefales!!
Gjest Lenchen J98, J08 Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Jeg har også falt for Carlsberg non-alcoholiv. Den er dødsgod!
Maia&Mathias <3 Skrevet 22. mai 2011 #6 Skrevet 22. mai 2011 Carlsberg er kjempegod men bare synd den er så dyr.... Koster jo 14 kr for ei flaske og d synes jeg er litt i meste laget altså.. MEN, hvis en skal kose seg i en spesiel anledning så er den helt super!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2011 Hvilke butikker har den Carlsbergen da?
Adele :) Skrevet 22. mai 2011 #8 Skrevet 22. mai 2011 san miguel 0,0 er og en slager. Kjøpte carlsberg non alkoholic, men ble litt irritert da den faktisk inneholder 0,5 % alkohol. San miguel er derfor en enda sikrere.
Zana123 Skrevet 22. mai 2011 #9 Skrevet 22. mai 2011 Kjøpte en Claustaler Lemon i går, og jeg syntes det var helt greit. Har engelsk familie og vokst opp med at vi lager Shandy selv (som er øl og lemonade blandet som i Claustaler Lemon) og synes det er en god sommerdrikk. Men liker best den jeg lager selv av munkholm og 7-up. Jeg har lyst på munkholm sommerøl, men finner den ikke i butikken i år...
firebarnsmum Skrevet 22. mai 2011 #10 Skrevet 22. mai 2011 Jeg kjøpte meg ei flaske til helga for å smake den, men synes ikke den var god. For mye sitronsmak synes jeg, men smaken er jo forskjellig så det er jo bare å prøve:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. mai 2011 #11 Skrevet 22. mai 2011 Savner ikke øl i grunnen... De to andre gangene har jeg liksom syntes at det har vært veldig ålreit med en iskald alkoholfri øl til kos og lørdagsmiddag osv, men denne gangen kan jeg virkelig ikke tenke meg en øl i det hele tatt. Det er vin jeg savner!! Og jeg syns ikke det finnes noen fullgodt alkoholfritt alternativ til vin... Gleder meg noe helt vanvittig til å kunne ta meg et glass eller to til kos og mat i løpet av sommeren...
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 22. mai 2011 #12 Skrevet 22. mai 2011 Har kjøpt calsberg non alcoholic (finnes på rema) endel ganger og synes den smaker som vanlig øl. Var i sverige forrige helg og fant noen andre øl uten, pluss noen vin. Så det skal jeg kose meg med utover sommeren. Men sliter sånn med halsbrann at øl ikke er noen god medisin mot det.
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 22. mai 2011 #13 Skrevet 22. mai 2011 All øl inneholder alkohol, derfor står det 0,5 på alkofritt øl. Dette pga av gjæringsprosessen, man vil aldri kunne lage øl uten noe alkohol. http://no.wikipedia.org/wiki/Alkoholfritt_øl
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #14 Skrevet 28. mai 2011 Fant Carlsberg Non-Alcoholic på Ultra! Takk for tipset jenter! Nam! Hadde nesten glemt hvor godt det var med øl! Nå er jeg egentlig et vinmenneske, men alkoholfri vin er ikke noe alternativ. Æsj... Koser meg i sofaen med potetgull og "øl". God helg!
fru H Skrevet 28. mai 2011 #15 Skrevet 28. mai 2011 Gleder meg seriøst til å sprette den gode flaska med amarone vin som vi har spart. Har så lyst på rødvin, men får vel vente til jeg får presset denne krabaten ut først... Savner det å av og til ta et glass vin til maten, men nå er det jo så lenge siden at jeg sikkert blir pussa av et glass... Ikke lenge igjen nå jenter;-)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #16 Skrevet 28. mai 2011 Mmmmm.... Amarone! Tror jeg må oppdatere vinskapet mitt med noen gode Italienske viner og en Chablis i løpet av neste uke! Gleder meg til å nippe til et kaldt glass rosé også. Men først har jeg en fødsel å gjennomføre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå