Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag på noen morsomme og gode pappabøker?:)

vært innom libris og norlie men ingen av de hadde noen..:P hmmm:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var gravid for første gang for åtte år siden, kjøpte jeg en bok som het Hakkespettboken for førstegangsfedre. Den syntes Iallefall mannen og jeg var morsom. Bla diverse bruksanvisninger på håndtering av både barn og gravide :)

Vet ikke om de har den i bokbutikkene, men den bør kunne finnes på nettet.

Skrevet

Verdens beste pappa, Per Asbjørn Risnes.. Utrolig morsom bok!!! Både pappaen og mammaen elsker den!! Kan kjøpe den på www.capris.no til 159 kr..

Skrevet

Sniker innom fra 3.trimester :) Må bare anbefale " Pappa for første gang" av Finn Bjelke og tegninger av Frode Øverli ( Pondus-mannen ).

Helt ærlig og utrolig morsom bok, jeg leste den faktisk ut før mannen,og jeg leser ALDRI bøker! Den tar for seg graviditeten og tiden etterpå! Utrolig morsom lesning og morsomme tegninger :)

Skrevet

Sniker innom fra 3.trimester :) Må bare anbefale " Pappa for første gang" av Finn Bjelke og tegninger av Frode Øverli ( Pondus-mannen ).

Helt ærlig og utrolig morsom bok, jeg leste den faktisk ut før mannen,og jeg leser ALDRI bøker! Den tar for seg graviditeten og tiden etterpå! Utrolig morsom lesning og morsomme tegninger :)

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...