Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. mai 2011 #1 Del Skrevet 21. mai 2011 Er det så vansklig å fikse ???? Har vært sånn i hele dag ... Hvor lenge skal dere komme med at dere holder på og fikse det ?Nå har dere holdt på i flere uker med å fikse det ! Blir dere ferdig snart eller ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 21. mai 2011 #2 Del Skrevet 21. mai 2011 Det er veldig irriterende... Signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edelweis Skrevet 21. mai 2011 #3 Del Skrevet 21. mai 2011 signerer denne jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen-propellen Skrevet 21. mai 2011 #4 Del Skrevet 21. mai 2011 signerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Del Skrevet 23. mai 2011 Pokker, så lei jeg er altså! Går jo ikke an å ha en diskusjon når halvparten av svarene ikke kommer opp. Nå logger jeg av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #6 Del Skrevet 25. mai 2011 Og nå er det sånn igjen... I natt har det vært sånn at først ser man enten bare hovedinnlegget, eller så ser man HI og halvparten av resten av innleggene. Og når man skal svare så henger det seg jo bare opp. Har vært sånn i perioder i årevis jo:( Er på flere forskjellige forum, og det er bare her det er sånne problemer. Gi IT-ansvarlig et tupp i ræva kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei på dere. Jeg håper og tror alt skal være bra nå etter oppgraderingen vi tok for litt siden. Men fortsett med tilbakemeldingen. Jeg tåler et tupp i ræva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå