Malani Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Hei er det flere i Trondheim som venter barn? Jeg er 24 uker på vei med vårt første lillegull, vært morsomt å hørt om det er flere i samme situasjon som har lyst på kontakt Jeg er 28 år forøvrig! Gleder meg masse til tiden fremover!! :-D
Up2me Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Hei! Vi er en gjeng herifra som har laget en gruppe på facebook. den heter kafè jentan. Bare søk om å få bli medlem der:) vi er 28 stk nå. Jeg er 25 + 3 i dag:) 28 år jeg også.
Malani Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2011 oi såpass mange! Jeg er nok litt sær for jeg er en av få som ikke har profil på facebook hehe, Derfor jeg har gått glipp av dere ja Hvor i Trondheim bor du da? Er fra nordland jeg men har bodd her i flere år nå Første barnet ditt eller har du noen fra før? Pleier dere å møtes hele gjengen da eller? Mange som har termin likt?
Up2me Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Såpass ja men det er lov! Jeg bor på Kattem ved Heimdal. Er faktisk fra nordland jeg og. Mosjøen. men har bodd i trondheim i 3 år Jeg har ei jente på 5 år fra før, som bor litt i Mosjøen, og litt her. Vi har hatt et par treff, og jeg har vært med på et av dem. Skal ha et treff i neste uke. Du kan sikkert bli med da! Om du vil da. Det er ikke sånn at vi kjenner hverandre så godt enda, så det er ikke noe å være "redd" for Hvor i Trondheim bor du da? Barn fra før?
Malani Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2011 Ja hadde vært gøy å møtes! Bor på byåsen jeg. Hvor/når neste uke da? Er det bare å dukke opp? Litt skummelt da når dere er så mange, og har møttes før, meeen det går vel bra kanskje Har ingen barn fra før nei, så dette blir første for oss
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Hei Jeg er 25 år og har en liten guttebaby i magen. Vi har en datter på snart 3 år fra før. Litt usikker termindato enda, skal på ny ul på fredag. Men ca 17 uker på vei nå visstnok... Kanskje jeg skal melde meg inne i fb-gruppen Ellers har vi med oktobertermin en Trondheims-tråd inne på Terminklubb oktober 2011 og satser på treff etterhvert, men det er jo en samling av sånne som har kommet litt kortere på vei enn deg da...
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 21. mai 2011 #7 Skrevet 21. mai 2011 Er forresten egentlig helgelending, men har vært trønder i snart 6 år nå.. Og bor på Ranheim.
Malani Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2011 Hei Vila & Lille Morsomt at det er flere helgelendinger her inne, kanskje vi kjenner hverandre? Hvorfor skal du på ny UL?
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 21. mai 2011 #9 Skrevet 21. mai 2011 Har vel nesten inntrykk av at det er flere helgelendinger i Trondheim enn på Helgeland Gutten lå med hodet sånn at jordmor ikke fikk tatt mål, så da kunne hun ikke fastsette termindato. Ikke ville han snu seg heller, så da får jeg muligheten til å beundre ham på skjermen en gang til i stedet Heldig med den Hvor er du fra egentlig da?
Malani Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 21. mai 2011 Å så heldig du er som får enda en ul da Fikk en følelse av hvem du er egentlig jeg, hehe, med måten du beskrev deg selv på, og nicket ditt Isåfall vet du hvem jeg/vi er også Fra ssjøen.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 21. mai 2011 #11 Skrevet 21. mai 2011 Oj, da kan det vel hende jeg vet hvem du er.. Nå ble jeg nysgjerrig!! Send meg en privat melding om du vil
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 21. mai 2011 #12 Skrevet 21. mai 2011 Kan det være S og T, tro? Da kan vi jo ordne oss et gravidtreff og ta med pappaene også da... Hehe, morsomt hvis det virkelig er deg! Enn å treffe på hverandre her da!
Malani Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 21. mai 2011 Hehe, sendte deg akkurat pm Typisk at man skal treffe noen man allerede kjenner når man prøver å utvide vennekretsen sin, hehe! Men kjempegøy å høre at dere venter!! :-D Da var du gravid da vi fortalte det også? Hadde vært morsomt hvis vi kunne fått til å møttes litt mere fremover, bli litt bedre kjent, blir jo så sjelden mellom hver gang Kanskje vi kan dra på et Trondheimtreff sammen evt?
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 21. mai 2011 #14 Skrevet 21. mai 2011 Ja, det kan du si Men kan jo fortsatt hende noen flere svarer på innlegget ditt også Var det ja, og ville fortelle det også, men han ville vente litt med å si noe.. Han trodde han sendte melding til T for en stund siden, men hadde tydeligvis sendt den til broren min i stedet.. For dere fikk vel ikke vite det før i går eller noe sånt? Ja, kanskje vi klarer å få til å treffes litt oftere, det hadde vært koselig Bare synd man bor på hver sin kant av byen, blir ikke akkurat noen trilleturer sammen.. Men sa til S med det samme vi fikk vite at dere skulle ha, at det var jo perfekt, så kunne han og T dra på barselskafe sammen og sånt:) Tidligere har det jo ikke vært noen i hans vennekrets som har hatt barn... Vil gjerne dra på treff sammen også
Malani Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #15 Skrevet 21. mai 2011 Ja fikk nettopp vite det jeg iallefall Veldig dumt å bo så langt unna hverandre ja, hadde håpet at noen fra byåsen skulle rope ut her egentlig Men blir jo lettere å komme seg rundt når vi får oss bil, og så kan vi jo møtes i byen f.eks også hvis det er lettere for deg å komme deg dit? Ja T sa med en gang at da kunne jo kanskje han og S ha noe pappapermisjon samtidig, han syntes det var kjempegøy at vi alle venter samtidig Skjønner at S kanskje synes det er bra at flere fra vennegjengen skal bli foreldre også, man får jo litt mer til felles da Så kan vi jo være barnevakt for hverandre hehe! Håper Lilledotten som skrev over her forteller om når det treffet er neste uke da så kan vi jo se om vi har mulighet til å dra på det? Evt du kan sjekke om du finner den gruppe på fb? Har jo ikke fb jeg
marnor Skrevet 24. mai 2011 #16 Skrevet 24. mai 2011 Hei! Jeg er også 28 år og fra Trondheim og venter førstemann i august:) Jeg er medlem i Kaféjentan på facebook, har vært med på ett treff, da var vi bare 4 stk, men koselig alikevel:) På det første møtet tror jeg de var litt flere. Det er avtalt nytt møte nå på torsdag kl 18. Det er ikke bestemt enda hvor, men det var snakk om Solsiden. Du får melde deg opp på facebook du også og bli med i gruppa;)
Malani Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #17 Skrevet 24. mai 2011 Hei marnor Ja det er visst ingen vei utenom å melde seg inn i fb skjønner jeg, hehe Men tenker at hvis jeg gjør det så blir jeg nok med i septembergruppa ettersom det er da jeg har termin, men kan jo se på den Kafèjentan også da Hvor bor du i Trondheim da marnor? og når har du termin?
desemberbarn-11- Skrevet 25. mai 2011 #19 Skrevet 25. mai 2011 Hei! Jeg er også fra Trondheim. Er en plass mellom 13 og 14 uker på vei, jordmor og lege er uenig.. Ser at flere av dere er fra Helgeland, er ikke det selv, men min samboer er fra Mosjøen.. Er selv fra Trondheim. Kanskje jeg kan melde meg inn på fb-gruppa også..?
Tre rosa kalver Skrevet 26. mai 2011 #20 Skrevet 26. mai 2011 Hei hei! 28 år gammel jente her, som er 24 uker på vei med min 3.jente:)
Malani Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #21 Skrevet 26. mai 2011 novemberbarn -11 hei på deg Morsomt at flere joiner tråden her! Du kan sikkert melde deg på den gruppa, jeg aner jo ikke, er ikke med selv så du kan jo bare spørre dem som er der men har ikke du termin mye seinere da, eller? Hei To rosa kalver + spire (hehe morsomt nick!) Da er vi kommet veldig likt på vei, når har du termin og hvor i Trondheim bor du?
staine Skrevet 26. mai 2011 #22 Skrevet 26. mai 2011 Hallon alle sammen Er ei jenta som kommer fra Harstad, men bor på Tiller Er 28 år og er i dag 15 uke på vei....så har fått termin 25 november i første omgang. Dette er mitt første svangerskap og syns det er veldig spennende. Har vært på UL en gang til nå var med på forskningen av svangerskapsforgiftning de har på st.olavs Prøvde å sjekke ut denna kafè jentan på FB, men det står at det er closed group???
Up2me Skrevet 26. mai 2011 #23 Skrevet 26. mai 2011 Kafe jentan er for både august og september tror jeg. Tror tilogmed det er noen som har termin i slutten av juli Vi er ikke så nøye på det .. hehe. Vi skulle egentlig ha treff i dag, men viste seg at det var veldig få som kunne komme. Så jeg tror det ble droppa. Satser på å få møtes en gang i neste uke kanskje jeg var på det første treffet. Da var vi 10-12 stykker som møttes. Utrolig koselig! Og en kjempetrivelig gjeng med jenter
marta c",) Skrevet 26. mai 2011 #25 Skrevet 26. mai 2011 heisann )) fra trondheim.. bor på nardo 24 uker på vei og har termin 19 september... vil gjerne være med i denne facebookgruppen så får vel inn og lete eller møtes på annen måte.. hadde vært supert og møtt andre i samme situasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå