Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som tørker inn fullstendig?? Har Sååå tørr hud at huden omtrent faller av... Smør meg meg apobase til og med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yes! Kun locobase repair som funker på meg.

Skrevet

Jeg og fikk plutselig i uke 37/38 veldig tørr hud særlig på armene.. Lurte litt på hvorfor.. Men, er tydligvis en gravid-greie det også.. :)

Skrevet

Beina og albuene helt håpløse og har vært det i flere måneder nå. Smører morgen og kveld, uten at det gir seg. Til og med kjørt på med ren babyolje. Får prøve repair jeg og.

Skrevet

Hmmm hvis det kom opp en klage på sist innlegg så kom jeg til å trykke på feil "knapp" ved ett uhell.... beklager!!

Det jeg skulle si er det har jeg også vært mye plaget med i dette sv.skapet. Skikkelig tørre roser i kinnene har jeg hatt, og nå er jeg avskallings tørr på underarmene???

Jeg bruker Aderma Exomega tror jeg den heter. Vidunderkrem for det meste:-)

Skrevet

Hei

Har brukt kakaokrem + E vitaminolje fra Bodyshop både nå og i de to forrige svangerskapene mine.

Skrevet

Jeg bruker også Aderma sin krem, den er helt fantastisk!! :D

Skrevet

Jeg også!

I begynnelsen var det ansiktet, og nå er det leggene og armene.

Det har faktisk ikke falt meg inn at det kan være pga graviditeten. Men det er det jo selvfølgelig, for jeg pleier ikke å være sånn.

Det som funker for meg er å smøre meg før jeg går ut av dusjen og har tørka meg, mens jeg fortsatt er våt i huden. Lar det lufttørke med kremen på. litt kliss, men jeg syns huden tar til seg kremen/olja mye bedre på den måten.

Skrevet

Babyolje jenter! Funker som ei kule! Masser godt inn på våt hud i dusjen og klapp forsiktig tørr med håndkle;)

Skrevet

Tørr hud er en saga blott etter at jeg begynte å bruke Locobase Repair.

Begynte egentlig med den i forbindelse med svangerskapskløe på magen. Men har fortsatt å bruke den etter at kløen forsvant også. Funker som bare juling! :-) Huden er kjempemyk og fin!

Anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...