fluffy77 Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Tenkte jeg skulle komme med et tips. Jeg er en av de som har fått mye pigmentflekker i ansiktet i løpet av graviditeten, tross høy faktor, ser ut som jeg har spist sjokolade og glemt å tørke meg rundt munnen ;-) Selv om jeg har tenkt at dette er noe jeg må leve med så bestillte jeg et sett av kremer fra Dermologica som heter CromaWhite(el noe i den duren). Har brukt det nå en uke og flekkene har allerede blitt merkbart blekere. Dermologica er absolutt ikke billig men bestillte det via en nettside kalt JerseyBeautyCompany og da er det ikke fullt så ille. Er en behandlingspakke med rensekrem, dag og natt krem, peeling, og et par andre kremer. Jeg synes ihvertfall det virker som det er verd pengene :-)
Amy*75 Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Tusen takk for tips! Slet med dette etter forrige svangerskap, noen flekker her og der på kinn og panne, men værst var "barten" som ikke akkurat var kledelig. Det tok to sommersesonger før den bleknet noe. Nå holder jeg ansiktet unna sola som best jeg kan, men tar den hjelpen jeg kan få for litt fortgang i sakene etter svangerskapet så igjen; takk for tips! Det skal definitivt prøves ut
trijoh Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Jeg har også fått pigmentflekker i ansiktet denne gangen, så takk for tips :-) Noen som vet hvor lenge en bør holde seg borte fra sola etter fødsel? Har termin nå så håper på litt soling i sommer :-)
Ariela Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Jeg å!!! Masse pigmentflekker. eller dvs. er bare veldig unormalt mørk på nesa og over kinnbena og helt hvit rundt øynene. som om jeg hadde solt meg med solbriller... Lite lekkert! =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå