snuppo Skrevet 23. mai 2011 #26 Skrevet 23. mai 2011 ja, krysser fingre,tær alt som kan krysses for oss snuppi og venta lillegull 10pp. jeg ahr eggløsninng hver mnd, har regelmessig syklus 28 dager,
Happy87 Skrevet 23. mai 2011 #27 Skrevet 23. mai 2011 Er helt enig med deg, nå har vi surret lenge nok her inne. Var en del som hadde noen flere mnd enn oss her inne tidligere, men de har gått videre de fleste. Så nå er det jaggu på tide at vi kommer oss videre vi også. Og selfølgelig alle dere andre her inne.
RTL Skrevet 23. mai 2011 #28 Skrevet 23. mai 2011 Jo, min fastlege spurte meg, men siden vi hadde forskjellige fastleger skulle han kontakte sin egen. Han gruer så innmari for dette, så vil liksom gjøre det så lett som mulig for han da.. Men han får vel bare ta den tlf
Trultetryne Skrevet 23. mai 2011 #29 Skrevet 23. mai 2011 Snuppi: Mensen kom i går, så da er det bare å prøve på nytt. Ja, 11 mnd er en stund, og jeg holdt på å miste håpet før jeg plutselig ble gravid den mnd vi egentlig ikke prøvde
Evigoptimisten Skrevet 23. mai 2011 #30 Skrevet 23. mai 2011 Ja, da må han nesten det. Skjønner frustrasjonen rundt dette. Man gjør jo alt man kan for å tilrettelegge dette for disse menna;) Lykke til!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #31 Skrevet 23. mai 2011 Skjønner godt at du er lei, jeg begynner også å bli lei ... når skal testen bli positiv .. !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå