Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 hvis man vet man er gressenke i EL-tiden, kan man ikke bare fryse ned sæden og "inseminere" seg selv med den når eggløsning skjer?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 neivel.. har du det da? Litt vel uvitende av deg å påstå at jeg ikke kan ha mye IQ, bare fordi jeg ikke har noe kjennskap til dette. Jeg har vel ingen peiling på hvordan nedfrysing av sæd foregår. Hvor mange grader det skal være, og hvordan"opptiningen" skal skje. Fortell meg da, du som kanskje vet mer om dette enn meg;)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Haha! Dette har jeg faktisk tenkt på noen ganger selv også, da min samboer var bortreist på reisejobb hele den fruktbare uken min i samtlige mnd i et halvt år, da vi prøvde på nr to.. Rart hvor mange rare ideer man får når man er "desperat"...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Med mindre fryseboksen din holder - 196 grader, og du har de stoffene for hånden som må tilsettes sæden før den fryses ned, så er svaret nei.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #7 Skrevet 21. mai 2011 Tja... For det første er jeg ganske sikker på at en vanlig fryseboks ikke er kald nok. Dessuten tror jeg at sædcellene må fryses ned på en spesiell måte (muligens tilsettes ett eller annet?) for å kunne bevare de. Hvis du bare sjokkfryser sædcellene vil de vel bare dø? jeg er forresten ikke tidligere anonym i denne tråden;) hehe
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #8 Skrevet 21. mai 2011 haha ok, hvor lenge vil sædcellene leve i en kopp i kjøleskap eller romtemp. da? herregud, så de fryser ned såpass ja.....hm.. jaja, haha man kommer opp med mye rart når man er desperat ja!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #9 Skrevet 21. mai 2011 http://www.ung.no/oss/sexogsamliv/23860.html
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #10 Skrevet 21. mai 2011 jeg så faktisk på et tv program fra utlandet en plass, der det var ei som gjorde dette selv, men hun frøs ikke ned, hu hadde bare besøk av menn som gjorde det de sku på do og ga henne koppen med sæden i. Hu brukte da en sprøyte å fixa dette selv. Hadde fått det til 5 ganger, men siste gangen var hun nok for gammel sa'a.. får be gubben sende med ekspress den dagen du har el ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå