Catsy Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Jeg var 5+4 uker på torsdagen og tok HCG prøve.Den viste verdi på 2126. Er det en normal verdi?høyt nokk? Legen kunne bare se en tom fostersekk,men mente det ikke var uvanlig når man er 5+4 uker på vei. Noen med lignende erfaring? Skal ta ny HCG prøve på mandagen,håper den stiger normalt.
Dompap87 Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 5 + 2 hadde jeg 18000 i hcg, men legen sa at dette var høyt. Jeg var også på UL da, og det eneste vi fikk se, var en veeeeldig liten klump. Helt normalt å ikke se noe så tidlig, det fikk jeg beskjed om før de begynte. Så jeg fikk ny timer litt over 2 uker etterpå, og da fikk vi se hjertet som slo :-) Lykke til
*flux* Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Hm. merkelig, jeg skre noe her men det kom ikke opp. Jeg var på ul 5+2 og så en fostersekk og noen små grums/prikker som gyn målte til 1-2 mm foster. Så er nok ikke uvanlig at man ikke ser noe/mye, er sikkert lett å misse noe på en mm på en ultralydskjerm =)
Catsy Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2011 Tusen takk:) Ble noe roligere Er veldig spendt på mandag...
*December_Wish* Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Var på tidlig ul når jeg var 5+1, da så han kun en fostersekk å en mikroskopisk prikk han trodde kansje kunne være noe, men var for tidlig å se noe da sa han, så fikk beskjed om å komme tilbake for en ny ul noen uker etterpå, å der lå det en sprelsk liten krabat:) så alt er sikkert fint:)
Dompap87 Skrevet 22. mai 2011 #6 Skrevet 22. mai 2011 Det kan jo og hende at du er litt kortere på vei enn det du har regnet ut selv. Blir jo ofte satt litt tilbake, og at det er grunnen til at de ikke ser noe enda :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå