Gå til innhold

Å nei Hemoroider;-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget i dag det jeg er ganske sikker på er en hemoroide:( har kjent litt antydning men i dag er jeg sikker.. Aldri hatt dette før,og det er ubehagelig og klør litt.. Har ikke hatt treg mage.. Er 36+1..

Noen med erfaring? Hva kan jeg bruke på den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge den ikke er vond så hadde jeg ikke stresset med det. Men nå tidligere i uken fikk jeg en megavond hemoroide, såpass at jeg ikke greide å sitte.

Var hos legen og fikk resept på Sheriproct både stikkpiller og salve. Vet de selger reseptfrie salver også, men disse er kanskje ikke like effektive. Etter noen dager på kur nå så har jeg ikke merka en enorm forskjell, men nå kan jeg faktisk sitte :)

Hemoroider er vanlig å få under graviditet - enda flere får vi rett etter fødsel :P Jaja, heldigvis går de bort etterhvert.

Det kan være fordel å få lege til å sjekke dem da det kan danne seg blodpropp i hemoroiden som gjør dem veldig vonde. Da kan legen stikke hull på den så vil smertene gå bort ganske kjapt.

Skrevet

Takk for svar:-) har vel det motsatte av treg mage og gruer meg for å gå på do..

Skrevet

Vet ikke om det var flere detaljer enn du ville vite, hehe. :) Husk å gå på do selv om det ikke er så godt for tiden, en kan jo bli litt forstoppa bare ved tanken. Jeg holdt på å svime av (kanskje overdrevet) hver gang jeg måtte gjøre nr 2, men etter salve og pillestart så har det bedret seg sånn sett.

Skrevet

Hehe..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...