Gå til innhold

Bebis i magen hikker HVER dag - noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har merket at babyen hikker i magen hver eneste dag, noen ganger flere ganger i løpet av dagen... Er det vanlig?

Jeg hørte selvfølgelig at det er vanlig at bebiser hikker, men når går grensen for hva er greit og hva er kanskje for mye?

Og i så tilfellet - er hikking et symptom på noe i det hele tatt?

(... nå sitter jeg her og skriver, og hun hikker og hikker - det har gått 20 minutter nå - uten stopp!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare ett sunnhetstegn har jeg fått beskjed om, så bare kos deg og nyt det :) :)

Skrevet

Vet ikke hvor mye/ofte som er vanlig, men knøttet her hikker også mye! Tror han hikker omtrent hver dag.

Kan ikke huske at de andre huleboerne mine har hikket like mye...

Skrevet

Min lille hikker også veldig ofte..Noen ganger kan det faktisk være litt ubehagelig ettersom hun ligge såpass godt i bekkenet. Er 37+4 på vei. Det er absolutt ikke noe farlig, og ikke symptom på noe som helst.

Babyen øver seg på å puste ved å svelge fostervann og da begynner de å hikke som oftest. Så du har nok bare en liten som er ivrig på å puste ;)

Har også hørt at babyen kan begynne å hikke når den sover, hvertfall i de siste ukene fordi babyen begynner å drømme ;)

Min kan hikke 10-15 ganger om dagen..

Skrevet

Oh yes,mini i magen hikker hver dag og gjerne flere ganger om dagen.. Hele magen rister og det "rasler" nedi bekkenet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...