Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er søvnmønsteret til deres små??

Klarer dere å få til to dupper på dagen??

Når avslutter de andre duppen??

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå er vi inne i en litt kjip periode mtp soving, han er forkjølet og utilpass. Men sånn ellers sover han slik: Legger seg for kvelden 18.30, sover til ca 05.30. Første lur 2 timer etter han våknet. Sover ca 2 timer, altså ca 09.30. Våken 3 timer, legger seg altså ca 12.30 og sover ca 1,5 time. Våken til han legger seg for kvelden. ENkelte dager må vi ha 3 dupper, hvis han står opp tidligere eller at en av duppene er for korte.

Skrevet

Da min eldste var 10 mnd gikk vi ned til bare én dupp om dagen husker jeg, og det var en befrielse for oss alle;) Hun sov da mye bedre på kvelden og legging var ikke lenger noe problem. Sov 2-3 timer midt på dagen, ca 11.30-14

Skrevet

Ja, for det virker litt som om vi er på en dupp vi og.

Gullet sover ca. 2 timer første duppen, og hvis vi får til en dupp t, virker det som om han blir vanskeligere å legge..

Men så har vi uregelmessig start på dagen og da....

Skrevet

Ja, for det virker litt som om vi er på en dupp vi og.

Gullet sover ca. 2 timer første duppen, og hvis vi får til en dupp t, virker det som om han blir vanskeligere å legge..

Men så har vi uregelmessig start på dagen og da....

Skrevet

Minsten her var 9mnd den 12 mai. Han sover somregel bare en dupp. Han får lunsj ca 11.30 å legges for dupp etter dette. sover alt fra 1 1/2 time til 2 1/2 time

Skrevet

vist han har sovet veldig dårlig på natten eller våknet vedig tidlig må han noen ganger ha 2 dupper men da blir det ofte tull på kvelden

Skrevet

Våkner kl 06. Sover fra 08 til 10. Og neste gang fra 13-14. Legger seg 19. Skjønner ikke hvordan dere klarer å holde dem oppe til 11:30..? Min datter er helt ferdig bare to timer etter at hun har stått opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...