Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Brio Happy vogn som er 4 år gammel. Gummien på håndtaket flasser av, og særlig når det er regnvær. Blir helt svart i hendene og det er av og til vanskelig å få vekk.. Har noen vært borti lignende?? Er det noen som vet om det går an å kjøpe noe å feste oppå gummien? Evt, om det går an å kjøpe helt nye "gummihåndtak"..?

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg har en Brio Happy på ETT år, og gummien er begynt å flasse av i den ene enden av håndtaket...skikkelig irriterende, for det er stadig nye løse biter som jeg plukker vekk for at de ikke skal "vokse"...men det ser jo ut som jeg bare har drevet og pillet på det med vilje...

Jeg ville klaget til produsenten/butikken, for det du skriver er verre enn det jeg plages med, og vil ikke bli bedre heller.

Skrevet

Æsj..min Brio Go flasser også litt, har kun hatt den i 6 mnd, men brukt den MYE og i all slags vær! Jeg vurderer å klage på den, og jeg blir ikke svart i hendene eller noe...den ser bare stygg og slitt ut:(

Så jeg ville prøvd å tatt med vogna tilbake til butikken du kjøpte den i, og spørre om den skal være sånn og om de har noen tips..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...