Gå til innhold

Nytt bimtreff for augustmammaer i juni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Da har jeg opprettet nytt bimtreff for august mammaer 14 juni:-). Så da er det bare å melde seg på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi kan godt få til et treff sammen med julimagene, men jeg foreslår at det opprettes et treff under BIM treff som heter juli/aug

Skrevet

Heisann!

Ser det har vært litt kontakt mellom "sommer-magene" her, og ett initiativ om å møtes både juli- og augustmagene. Det må vi gjerne gjøre og legge opp til videre:-)

Som initiativtaker vil jeg ikke denne gangen gå inn og lage en ny link med treff under BMI-treff, og "ny" påmelding. (dette for å ikke lage forvirring, og fordi det var viktig for meg å gi folk god tid til å bli med på treff og dermed øke sjnsen for at flere kunne, samt at såvidt meg bekjent har det bare vært ett treff tidligere for juli-magene hvor det var få som kom)

MEN jeg vil invitere alle dere august-magene til å bli med 14 JUNI '11

Kl 18.30 på Egon, Byporten!

Se linken som ligger på terminklubben til juli '11 og "meld dere på". Foreløpig er vi 7 stk, og mange av oss har aldri møtt resten av gjengen, så kom kom!

• 2 uker senere...
Skrevet

Vet ikke helt hva det blir til av treff nå, men ser ut som jeg slenger meg på treffet sammen med Juli damene 14/6 kl. 18.30 på Egon Byporten.

Skrevet

Siden det bare er 2 stk påmeldt på dette treffet så foreslår jeg at vi avlyser det og blir med julimammaene. Jeg melder meg på julitreff på byporten:-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...