☥ Liv ☥ med to blå Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Hei Jeg skal bli alenemor. Barnefar har takket for seg. Jeg har vel egentlig gitt opp dette med kjærlighet, og ser fram imot å få en ny baby selv om jeg er alene. Lurer allikevel på om noen ser kjærligheten komme min vei en gang i framtiden? Og om jeg bør passe meg litt nå, så jeg ikke blir utnyttet? Jeg 21.07.79 Termin 20.09.11 Takker så mye om noen vil se på meg
-mtp- Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 hei Kan se på deg i kveld skal akkurat ut dørene no
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Du har ikke gitt opp kjærligheten! Du svømmer i den, får god følelse når jeg ser på deg. Først og fremst deg og baby, alt vil ordne seg for deg føler jeg, husk at kjærligheten kommer i form av mange ansikter også via et barn og via deg selv til deg. Jeg bare måtte skrive noe til deg, kos deg med deg selv og det som kommer føler du skal stole på deg selv. Føler bare godt på deg jeg
☥ Liv ☥ med to blå Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2011 Hjertlig takk, Anonym føler jeg er på rett vei nå, men det er vel kanskje naturlig med en viss usikkerhet når jeg har blitt forlatt i denne tilstanden. Hjelper å høre at jeg skal stole på megselv
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #7 Skrevet 22. mai 2011 Ikke rart du føler slik, men hold deg unna folk som kommer til å mate deg med "sorg" følelse nå, for egentlig er du så godt på vei, i deg selv. Veldig godt på vei, føler godt på deg. Stol på deg selv, kommer i i situasjoner som rører deg veldig, nedsetter humøret ditt, trekk deg tilbake, sov på det, trekk pusten ta avgjørelser med hjertet, gode vibber på deg, veldig
-mtp- Skrevet 22. mai 2011 #8 Skrevet 22. mai 2011 sorry, følte meg ikke helt i topp form i går å valgte å ikke se på deg da.. Men i dag kan eg se Huff så kjipt han har forlatt deg Kunne aldri tenkt meg selv det i den tilstanden du er i no Men du kommer til å greie deg BF kommer til å følge barnet og deg opp gjennom årene og du får det du trenger av hjelp til alt du ber han no Kjeærligheten fremover er med din side Kanjs edu selv ikke vil ha noe nett no, men det skjønner eg ganske godt Får opp september som en kjærlighets mnd, men ser det er da du har termin så da er det nok den eg får inn Mars er en mnd som og kommer inn på kjærlighet, så mulig du har en mann i synet da Føler din X kommer til å stå litt i veien for ny kjæreste med tiden, har dere vert i lag lenge og han så og si batyr en del for deg? Utro sier det deg noe? Om det er noe slikt i bilde vet du nok om det ... Lurer du på noe mer så si i fra *klemz*
☥ Liv ☥ med to blå Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2011 Setter så pris på dette. Veldig godt med støtte og veiledning nå
-mtp- Skrevet 22. mai 2011 #10 Skrevet 22. mai 2011 får ikke opp det du har skreve sist liv tror BIM klikker igjen no
☥ Liv ☥ med to blå Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 22. mai 2011 Det går veldig greit jeg ser ikke på noen for tida pga all ubalansen rundt meg, så forstår godt at du ventet. Jeg tror også barnefar kommer til å følge oss på et vis, og jeg skal gjøre det jeg kan for at far og sønn skal få sin tid sammen. Jeg er nok ikke klar for kjærlighet nå nei, men jeg har masse til både min nåværende sønn og gutten i magen jeg føler meg så heldig som får oppleve å bli mamma igjen, og jeg tror vi vil klare oss bra Er helt sikkert fødselen i september du ser Jeg har vært sammen med min eks i 3 år, men det har vært turbulent og mye usikkerhet. Han har også hatt et annet forhold i løpet av de årene, men kommet tilbake til meg. Jeg har vel egentlig aldri følt meg helt trygg på at han virkelig elsker meg. Han har nok villet det veldig gjerne, men noe har manglet. Jeg har en følelse av at han har vært utro igjen, men han kommer aldri til å innrømme det. Jeg må bare prøve å glemme han som en partner, men det er tungt. Han betyr veldig mye for meg. Hjertlig takk for at du så på meg mtp det hjelper mye. Føler jeg får samlet meg litt *klem*
☥ Liv ☥ med to blå Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 22. mai 2011 Håper du får lest tilbakemeldingen min mtp...?
-mtp- Skrevet 22. mai 2011 #14 Skrevet 22. mai 2011 Der sog eg den Kjedelig når ikke BIM klarer å rette oppi innlegg som ikke kommer ut kjedelig å skrive oppigjen alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå