Gå til innhold

Oi, 18 mnd mellom barna - vi er gravide igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre med samme skjebne? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del blir det 15 mnd mellom nr. 1 og nr. 2:-) Tenk så mye glede de skal få av hverandre. Blir nok mye jobb en periode, men det skal gå bra:-)

Skrevet

Her blir det 22 mnd mellom barna. Det var planlagt ;-)

Var deres planlagt?

Hva tror du blir utfordringene ? Og hva tror du blir fordelene?

spennende å høre .

Skrevet

Her blir det også 15 mnd mellom om alt går bra. Jeg er glad størstemann ser ut til å komme til å gå tidlig, selv om det nok blir mye bæring likevel :-)

Skrevet

Hm, jeg er veldig veldig takknemlig for at vi er gravide igjen altså! Det har ikke vært lett heller å få førstemann, og derfor hadde vi også ønsket å bare la det gå sin gang og bli gravide når vi ble det.

Men jeg kjenner nå at når vi først er blitt gravide så føler jeg en plutselig dårlig samvittighet for mini, som nå er ti mnd men vil være 18 når nummer to kommer. Men er kanskje normalt å føle det sånn også?.. :)

Er redd for at han ikke kommer til å få alt det han kunne fått hvis vi ikke fikk en til så kjapt.. Forstår dere hva jeg mener?..

Men på en annen side så kommer de til å få så mye glede av hverandre, de kommer til å få mye glede av oss som er midt oppi alt på samme tid og kommer til å naturlig vie all vår tid til dem. Jeg ser på det som en fordel i forhold til fremtidige reiser, barnehage, lek i gata, lørdagskveldene når vi skal se på barnetv, julaften.. alt :) Jeg gleder meg kjempemasse og kan ikke skjønne hvor priviligerte vi egentlig er!

Har dere noen tanker dere sitter med? :)

Skrevet

Det jeg mente også i forhold til at jeg er redd for at han ikke kommer til å få alt det han kunne hvis vi ikke fikk en til så kjapt, er ikke materielle ting, men oppmerksomheten fra oss.. Bare så dere forstår meg riktig :)

Skrevet

Jeg tror det eneste nagative ligger i at det er ekstera slitsomt å ha to bleiebarn og en ekstera belastning med to så tette fødsler. Men gud så morro det blir, ikke fødslene altså hehe.

De vil ha så mye glede av hverandre .

Tror det blir supert.. Sikkert lettere å forstå barna når de har mye av samme behov og ønsker også .. Helt fantastisk. gratulerer så mye...

Vi gleder oss også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...