Gå til innhold

Jippi, gullet klarer seg fint uten mat på natten, MEN....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har plutselig blitt så fryktelig mye våken. Jeg har selvfølgelig tilbudt melk, men d er hun ikke interessert i. Så for å sovne igjen, så må smokken i x-antall ganger virker det ut som..

Flere som har d sånn????

HUn er forøvrig sprudlende blide om natten, men mamma orker ikke stå opp å starte dagen 1.30!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det samme gående her.. Våre to er vel ganske jevngamle også (rett over fem og en halv måned her nå).

Hun er ikke kjempeinteressert i mat om natta, men tar littegrann. Men å sovne igjen, DET har plutselig blitt et herk. Tidligere har det bare vært å legge henne over i senga si igjen og holde litt på henne. I natt holdt hun det gående leeeenge, før jeg fikk trua henne i søvn igjen. Andre dager våkner hun klokka fem, og er lys våken.

Har såååå lyst på en tass som sover fra sju til sju sammenhengende!

Skrevet

"godt" å høre at det ikke er bare her i huset at det er sånne tilstander!

Puttet og puttet smokk i natt..

Trodde dagen startet kvart på seks, men når jeg hadde varmet melken så var hun jammet det sovnet igjen og sov en time til. DET var herlig for mamma det :)

Vi får krysse fingrene for at de plutselig finner ut at de like gjerne kan sove hele natten :)

Skrevet

Samme her. Lilegutt her 4 1/2 mnd og har klart seg fint uten mat siden han begynte med grøt når han var fire mnd. Sovner ca kl 7 og sover veldig tungt frem til mellom 4 0g 5. Da våkner han og er superblid. Ligger i sengen og prater og koser seg men våkner selvsagt oss. Kan ikke blid sint på en blid baby heller :D Sutrer litt innimellom sa da er det bort og gi smokken. Sover litt innimellom også våkner han og prater. Men han kan ligge ganske lenge så vi har begynt å ha late morninger i senga helt i svime :D håååper han snart sover til kl 7 vi også :-) Hadde sikkert hjelpt å lagt han inn på eget rom da han stort sett er blid når han er våken, men jeg er ikke heelt klart for det enda :P

Skrevet

Har tenkt det samme, men nå våkner hun alltid rundt 23, og vi må frem og tilbake med denne smokken en stund. Først nå i det siste at hun absolutt skal ha smokken, før var den ikke så veldig viktig i det hele tatt. Så lurer på om d er tenner som klør! For hun har den siste uken vært grinete generelt!

Skrevet

Sover barna deres sammen med dere, eller på eget rom? Kan hende at de våkner av lydene deres hvis dere fortsatt er på samme rom? Sånn var det iallefall med datteren vår, så hun fikk flytte inn på eget rom når hun var rundt 4 måneder.

Skrevet

Hun sover i seng på rommet vårt, siden d har vært en del nattmating og luft i magen, har jeg ikke orket å springe frem å tilbake.

Men nå når hun klarer seg fint uten mat på natten så vurderer jeg sterkt å få soverommet vårt tilbake til normalen :)

Men redd jeg vil sprette opp likevel av den minste lyd og være mer på bena enn i min egen seng...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...