Gå til innhold

Mulig å ha et bryllup med 100 gjester, og fri bar for 20 000??? Svar:

Anbefalte innlegg

Skrevet

12.39: jeg trodde det var greit å komme med personlige meninger, det var bare det. Jeg sa hva jeg selv hadde gjort, jeg trodde ikke på noen måte at HI skulle avlyse Tysklandturen og bestille seg en dyrere brudekjole på grunn av mitt innspill. For øvrig roste jeg henne for å ha et litt mindre budsjett, gjorde jeg ikke? Så hvorfor gidder du å legge deg borti hva akkurat jeg sa, når det finnes andre, mye mer kritiserende innlegg?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

19.49 var selvfølgelig meg.

Skrevet

Hi igjen..tusen takk til dere som er positive :) Jeg var virkelig ikke klar over at så mange skulle reagere negativt på summen, eller at andre hjelper oss. Hehe.

Du som skrev lenger opp her ang strømper/bukett osv..jeg har skrivi en lang liste tidligere i tråden om hvordan ting skal gjøres, strømer vil jeg ikke ha, det blir i juni og kjolen er tykk nok som det er... jeg kommer til å ha på meg en hvit blondetruse...nok info!?

Undrende ullteppe..hehe, ja, det er myyyye alkohol i den summen i Tyskland, men vi er glade i en dram alle sammen, og heller for mye enn for lite... Skjønner godt at andre ville kuttet ned på den kostnaden, men budsjettet vårt var opprinnelig på 50.000, så når alle da ville hjelpe til ble det plutselig mye til overs. Så da kunne vi likegreit bruke litt ekstra på drikke :) 10.000 satt vi på sparekonto og 20.000 blir donert til et par forskjellige veldedigheter!

Skrevet

Hørt om smugling 07:46??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...