RTL Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 ja, det sa du. Fikk beskjed om det på gyn i dag. har startet utredning etter 13 mnd med prøving. noen med erfaringer på dette feltet?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Har også bakovervendt livmor. Har to herlige gutter. Er også i 13pp nå. Det tok 12 mnd med førstemann og 9 mnd med andremann Hvor i syklusen befinner du deg? Jeg har ikm rundt 27.mai Lykke til med utredningen.
RTL Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2011 jeg er på dag 23 i dag. fikk ikke tatt hormonprøver i dag pga at de ikke tar blodprøver på fredager, så må vente en hel mnd. typisk. Har du gjort noe spesielt de andre gangene du ble gravid da? Tenker også litt i forhold til eventuelle kosttilskudd osv, om det i det hele tatt er noe vits. Søsteren min har det også og har barn. Så jeg mistet absolutt ikke håpet, og håper nå det kun er det..
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Har ikke tatt noen kosttilskudd. Kun tatt folat fra vi begynte å planlegge graviditetene. Har også testet etter eggløsning. Kjedelig at du må vente en hel måned for å ta blodprøver. Du får ha lykke til. Man vet jo aldri, kanskje du er gravid denne måneden:-) Har selv en del symptomer, som sliten og trett, tissetrengt og har hatt litt stikkende følelse i livmora. Tappen er lukket og hard, men det kan jo forandre seg når det nærmer seg ikm Har forresten prøvd bidronninggelekapsler tidligere prøveperioder denne gangen, men da kom hele syklusen min på bærtur, så har ikke gjort det de siste pp, og nå er syklusen stabil igjen.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 Jeg hører ikke til her, men likevel... Jeg har bakovervendt livmor. Har en sønn på 19 mnd som ble til etter et uhell i fylla. Jeg fikk beskjed om at det ikke er noen hindring å ha bakovervendt livmor, i forhold til graviditet og fødsel. I hvert fall gikk både graviditet og fødsel helt greit for meg, og jeg har vært gravid en gang i ettertid, men valgte å ta abort av diverse grunner. Lykke til videre, håper du blir gravid snart :-)
Snoopy :o) Skrevet 29. mai 2011 #6 Skrevet 29. mai 2011 Jeg har også bakovervendt livmor. Noen som vet om man da bør bruke andre stillinger i håp om å lykkes ? For at svømmerne skal komme rett vei :-D
klar for 3? Skrevet 30. mai 2011 #7 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har bakovervendt livmor, og har fått to barn uten problem. Jeg vet ikke om det er noe i det, men har hørt at det er bedre med bakfra eller skje framfor misjonær hvis en vil bli gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå