Gå til innhold

Huff,jenta mi på 7 mnd slår seg så masse:( Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 7 mnd gammel og faller så mye. Rekker ikke å ta tak i henne hver gang. Hun er ganske altiv,hun krabber,setter seg opp og reiser seg opp til bord,sofa,stoler osv... Hun reiser seg så fort opp at det er ikke allrid jeg rekker å reagere(om jeg er litt opptatt med noe) og hun faller jo når skal ned. I dag fikk hun en liten blåveis i pannen. Får så vondt av henne. Hun skjønner jo ikke at hun er for liten til å drive

Med dette stakkar:( Håper bare det ikke er farlig at hun slår seg litt. Flere med samme problem?

Hun er vel ikke spesielt tidlig ute,men hun har jo ikke noe kontroll enda:( får vondt i MAMMAHJERTET når hun slår seg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes hun er tidlig ute jeg :) Stakars lita som slår seg. Ikke så lett når de er så små, de skjønner det jo ikke.

Mini her ruller som en vind på marmorgulvet, er livredd han skal slå tennene i gulvet, få hakk i leppa etc. Han har dunka hodet noen ganger og da har han sutret litt, men har han lært av det, nei :/

Utrolig hvor snar de er når det er noe de virkelig vil ha tak i, tlf, data, fjernkontroll etc :D

Jenta mi gikk like før hun var 9 mnd og hun slo seg en del kan jeg huske, men hun lever i beste velgående og er superflink på skolen, så hun skadet ikke hjernecellene :)

Ellers så får du satse på en sånn hjelm som dette :D

http://mamma-i-eksil.blogspot.com/2011/04/rullende-baby-og-marmorgulv-er-ikke-en.html

Skrevet

Ja min gutt på 8 mnd slår seg litt hver dag han. Huff, det er ikke noe gøy, men man kan jo ikke holde de fast hele tiden heller. Har ikke slått seg noe sånn alvorlig altså, men har dunket hodet noen ganger, glidd på gulvet mange ganger, slått seg i vinduskarmen osv osv.. bare å trøste litt så går det fort over her hvertfall :)

Skrevet

Huff ja,får vel bare trøste så godt man kan:) Er bare redd hun skal lande skikkelig vondt og slå hodet veldig. Men får bare være ekstra obs:)

Ser jo at dette kanskje er litt vanlig da,er bare det at hun er så liten og har liksom veldig liten kontroll.

Costamummy&mini bamsen: Ha ha,den hjelmen var jo supersøt da!:) Kanskje det var en sånn jeg skulle hatt til mini her;) Prøver litt til uten først og ser om hun klarer å bli litt stødigere,har aldri sett noen med hjelm enda;) Jeg får trøste meg med at vi ikke har marmorgulv. Det skjønner jeg kan være litt bekymringsfullt når det går i 100 bortover. Vi får satse på at det går bra,vi kan jo ikke utstyre de med alt mulig rart,da lærer de seg jo aldri noe:)

LilleNurketMitt: skjønner godt at sønnen din slår seg litt siden han allerede GÅR noen skritt:) Flinke gutten din:) Merker at det blir litt mere knall og fall siden de er så små og ikke har balansen inne enda. Men de lærer vel etterhvert,og er jo som du sier at vi får bare trøste så godt vi kan:)

Skrevet

Trollungen på 7 mnd her i huset ruller avgårde i et halsbrekkende tempo bortover gulvet når hun er lei av krabbestilling og krabbing. Men hun er ikke smart nok til å forstå at når hun ruller inn under stuebordet, så har hun ikke plass til å ligge på magen med høyt hevet overkropp... det betyr *donk* i hylleplata under bordet.... ramaskrik hver gang...

Ho har også fått et merke på overleppa etter at hun dunket seg mot (mest sannsynlig) et bordbein :s

Når det er sagt virker det til at hun syns krabbing er oppskryt...Går mye raskere å rulle avgårde :S Storesøstra hennes krabbet ikke i det hele tatt før etter at hun hadde begynt å gå... der var det rumperace som var greia. Så da har jeg vel fått en rollercoaster denne gangen da??? :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...