vår første 19 mnd prøving Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Trodde jeg fikk mensen 1 dag over ikm. Hadde sex og begynte å blø litt. blødde litt dagen etterpå men på tirsdag ingenting, onsdag ingenting, torsdag litt brun utflod og i dag ingenting litt brun utflod bare. Iste når jeg skulle tørke meg kom det litt blod på papiret plutselig og det samme litt tidligere på dagen og nå ingenting igjen :S jeg skjønner ingenting. bruker å blø sammenhengende 7-8 dager hver mens. Er det noen som kan se om jeg er gravid eller om det er mensen som er på villspor plutselig.. ?? det har strekt noe voldsomt i magen i over 2 uker nå og jeg føler meg generelt sliten og kvalm. Er født 21.06.91 og samboer 30.08.89
-mtp- Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 eg får opp masse blandet her, gravid, ikke gravid SA osv... Så vil ikke svare deg helt ennå på hva det er for noe.. Men dytt dette opp på søndag om det ikke er kommer noe svar da så skal egse om eg får inn noe da
vår første 19 mnd prøving Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2011 okei takk skal du ha for svar, skal holde deg oppdatert Tar en test imorgen, men har liten tro på at det er noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå