vår første 19 mnd prøving Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har vært regelmessig siden januar 2011, har blødd 8 dager i strekk hver mens. Denne gangen gikk jeg 1 dag over IKM og vi hadde sex og jeg begynte å blø litt. Hele uken i forveien hadde det strekt i magen og jeg tenkte det var vell mensen som kom. Dagen etter blødde jeg litt og litt men på tirsdagen blødde jeg ingenting og heller ikke onsdag kun litt brun utflod, Torsdag ingenting og i dag fredag blødde jeg heller ingenting kun litt brunt i bindet(tok på for sikkerhetsskyld). Gikk på do iste og da kom det litt blod når jeg tørket meg, det samme skjedde litt tidligere på dagen. Nå blør jeg ingenting igjen og har heller ikke utflod Noen råd damer? det stikker og strekker enda i magen og har følt litt kvalme til tider. Er redd for å bli skuffet men vurderer å kjøpe en test imorgen etter jobb , den burde bli positiv nå vist det er noe
vår første 19 mnd prøving Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #2 Skrevet 20. mai 2011 er 7 dager over IKM nå
Ønskebaby08*12 Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Nå vet ikke jeg hvor lange sykluser du har, eller når du hadde sist mens, men jeg hadde siste mens den 13 april (det har jeg kontroll på), men jeg aner jo ikke når eggløsning var, og jeg har varierende lenge på syklus. Ihvertfall, jeg testet på dag 35 ( 35 dager etter siste mens første dag), siden jeg begynte å få symptomer, bl.a stikking i magen, og litt småkvalm til tider og da kom krysset før kontrollstreken, (før urinen var kommet bort til kontrollstrek-vinduet), og den loddrette streken var mye sterkere enn den vannrette. Tok en cb digital i dag, for moro skyld, der sto det "gravid 3+). Vet ikke om du ble noe klokere, men vil anta at en test vil slå positivt ut nå, dersom du er gravid
vår første 19 mnd prøving Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har en syklus på bare 22 dager , det har den vært siden januar og har vært stabil helt siden da. Jeg tror jeg har EL på dag 9 ca men har ikke testet med EL tester. Vi hadde sex omtrent hver dag denne runden i EL uken. Det stakk noe voldsomt i magen under eggløsnings dagene, det gjør det hver gang. Og noen dager etter EL begynte det å strekke å stramme i magen, det har det gjort helt til nå. Jeg hadde IKM 14 mai og gikk en dag over tiden denne gangen og det har jeg ikke gjort på mange måneder. Vanligvis har jeg til og med gått under IKM dagen, men nå var jeg på overtid. Det strekker godt i magen til tider og det kommer en minimal dråpe blod når jeg tørker meg to ganger i dag, vanligvis blør jeg 8 dager i strekk med skikkkelig mens! Så jeg begynner å lure fælt her... Skal kjøpe en test imorgen å ta etter jobb den burde vise positiv nå vist jeg er gravid Håper håper !
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 SELVFØLGELIG må du kjøpe en test, og enda mer selvfølgelig må du oppdatere oss!!! Tror du er gravid, jeg :-) Krysser alt av fingre og tær og venter spent på en gladmelding så snart du har testet :-)
vår første 19 mnd prøving Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2011 åå takk! håper du har rett , kjenner jeg gruer meg litt det må jo bety noe når mensen plutselig er så uforutsigbar ! er ikke normalt å småblø i hytt og pine for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå