Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #26 Skrevet 20. mai 2011 Stine Indrelid fra De 7 søstre som gikk på tv2 for mange herrens år siden. haha
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #27 Skrevet 20. mai 2011 Billeba sang i konfirmasjonen til fetterene mine. hehe xD
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #28 Skrevet 20. mai 2011 Ja. Kjenner et par forfattere, et par idrettskjendiser, en programleder og en musiker.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #29 Skrevet 20. mai 2011 Kjenner en del idrettskjendiser og to musikere
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #30 Skrevet 20. mai 2011 Satt og tenkte på det her om dagen, og jeg kjenner overraskende mange kjendiser uten å vite tenke over det. Jeg har bodd i hus med en faktisk, men han var mer kjent i utlandet enn i norge. Har mange kjendiser som naboer på hytta, men tenker jo ikke over at de er kjendiser. De er jo bare naboer, men litt rart å lese om de i Se&hør. Hadde en kjendis som det var litt kult å kjenne, musikker som alle på ungdomskolen min syns var sååååååå kul og de fikk litt sjokk da han kom vandrende inn i hagen vår på hytta når vi hadde klasseavsluttning der. Kjendiser låner også bensin til gressklipperen, når de ikke gidder å kjøre en times tid til nermeste bensinstasjon. Har noen familiemedlemmer som er og har vært på landslaget i forskjellige sporter. Jeg er ikke interessert i sport så jeg følger ikke like mye med der altså. Hun ene var innom jobben min for å handle når de var på landslagssamling, og alle på jobben min var helt i ekstase over at landslaget var innom. Javel sa jeg, det er sikkert gøy. Og deribland var mitt søskenbarn, som jeg da ikke viste var på landslaget før hun sa det da. så jodda, jeg følger med......... Har vist to kjendiser til nabo her jeg bor nå også. Han ene viste jeg, men han er vel ikke kjendis i positiv forstand. Han andre har jeg aldri hørt om, men han har vist vært mye på tv i det siste. Syklet ett eller annet også (ikke han som er programleder i mesternes mester, ungene mine leker med ungen hans så vet hvem han er) Kjenner endel oprasangere, blandt annet Didrik. Og jeg trodde jeg bodde på ett øde sted, men neida.....
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #31 Skrevet 20. mai 2011 Kjenner han som vant X-Factor i fjor og en som var med i Lyden av lørdag? for et par år siden.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #32 Skrevet 20. mai 2011 Kjenner en del i musikere i Oslo også en svensk mafialeder som har rømt landet... Var forlovet med en realitykjendis også har jeg feriert, helt tilfeldig, på samme hotel som DiCaprio, før det tok helt av med han. Festa en del sammen de 14 dagene.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #33 Skrevet 20. mai 2011 Har kjent Gisle Børge Styve fra vi begynte i første klasse. Kari Osland har vært på TV ang midtøsten. Det har også Cecilie(et eller annet) fra noen år under oss på skolen. Ole Johnny Eikefjord(kokk, restaurant Eik osv) ga meg mitt første kyss Og gikk i klassen min i alle 9 årene på grunnskolen:) Ikke akkurat Se og hør kjendiser, men de er da litt kjent?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #34 Skrevet 20. mai 2011 Ja, flere. Musikere som Espen Lind og Amund Bjørklund Trond Giske og div andre politikere. Og en del engelske (heavy weight boxere etc) fra en tid jeg bodde i London
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #35 Skrevet 20. mai 2011 Åhh misunnelse ) Er Gisle Børge Styve eller Ole Jonny singel??? Kokken var på god morgen norge i dag, guriland.. Smeltet jo helt av dialekten <3 hehe Can you fix? hehe
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #36 Skrevet 20. mai 2011 tja.. Kjenner Steffen Tangstad godt (er god venn av pappa).
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #37 Skrevet 20. mai 2011 Ehh, noen få... Aylar, Adil og Admiral P.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #38 Skrevet 20. mai 2011 Jo, også Shahid Rasool da. Er jo faktisk blitt kjendis han også:/ Hilsen 23:57
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #39 Skrevet 21. mai 2011 Kjenner en del av de norske "kjendisene". Kjenner også en del av de mer internasjonale kjendisene som bor i London faktisk. En av døtrene til en stor musiker er en av mine beste venner. Hun skal være gudmor til ungen min.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #40 Skrevet 21. mai 2011 01:01 her igjen: også er mannen min smått kjendis i storbritannia.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #41 Skrevet 21. mai 2011 Jeg "kjenner" Prins Harry Har iallefall snakket med han Hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå