Gå til innhold

Jippi, lille snuppa vår skal få en lillebror :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder oss såååå! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt! Gratulerer! Håper på søsken til jenta mi og snart :)

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Gratulerer så mye;)

Vi prøver også hardt for tiden...., men ser ut som om det kan ta litt tid!

Skrevet

Gratulerer:) Hadde jeg hatt muligheten til å få en til nå(har ingen mann:p), hadde jeg også vært gravid:) Kos dere!

Skrevet

Jeg er også grvid men vet ikke kjønn enda.. Gratulerer så utrolig mye . Så heldige som får en av hver !!!

Skrevet

Gratulerer! Jeg må si dere er spreke som allerede er gravid. Vi kommer nok til å prøve på en til vi også, men ikke enda. Her er det full fart i snuppa vår og viljen skal testes hver dag så en graviditet hadde jeg ikke orket nå. Men all respekt og beundring til dere spreke gravide! Hipp HURRA for at dere finnes!

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Her blir også snuppa vår storesøster til høsten :D Blir akkurat 18 mnd imellom dem hvis alt går bra!!! :) Vil ikke vite kjønn vi da ;) Så da blir det litt ekstra spennende i november ;) hehe..

Skrevet

Takk alle sammen :) Det var virkelig morro! Hadde såklart hvert herlig med ei jente til også, men må innrømme at det var ekstra gøy når vi hørte at vi skulle få en sønn også! Mannen smilte ihvertfall fra øre til øre resten av dagen.

Jeg fikk termin på toårsdagen til jenta vår, så jeg krysser fingrene for at ankomsten blir før den datoen :)

Skrevet

Så gøy, var på 3d ul i går og vi får også en gutt (: Har ei jente på 19 mnd og termin nå i aug. Føler meg også skikkelig heldig som får en av hver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...