Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å ta det fra begynnelsen, så har vi vært prøvere siden august 2010.

Siden jeg aldri har vært regelmessig og har pco, så er det nok ikke bare å legge seg ned å bli gravid for å si det sånn..

Jeg har vært gravid en gang før, og har en gutt på 7 år fra et tidligere forhold..

Den gangen ble jeg gravid på første forsøk med Pergotime, så jeg hadde jo et håp om at det skulle gå rimelig kjapt så lenge jeg fikk meg en kur pergo.. Men den gang ei..

Men i fjor da vi slutta på pillen og skulle begynne å prøve, så prøvde vi på den naturlige måten.. jeg fikk TR noen ganger av meg selv, så jeg må jo ha hatt EL..

Men på nyåret fikk jeg en kur med clomifen med legen min.. Jeg tok mange blodprøver underveis, så da viste det seg at jeg hadde hatt EL veldig tidlig... samtidig som jeg hadde mens.. :( Legen konkluderte med at jeg sikkert hadde hatt en EL av meg selv før kuren rakk å virke..

Så i april fikk jeg prøve meg igjen, med en dobbel pergo.. men jeg fikk aldri en pos EL test.. jeg brukte både digitale og billigstrimler.. uten resultater.. Senere i syklusen hadde jeg en lang periode der begge strekene var like sterke, men dette varte en ukes tid.. så om det var EL eller ikke vet jeg desverre ikke..

Nå har jeg kommet så langt som til syklusdag 36, og ingen tegn til TR.. jeg har jo et håp om at jeg kan være gravid, men test etter test er blendahvite.. :(

Har jeg virkelig tatt en dobbel pergokur og ikke fått EL??? DET gjør meg urolig..

I tillegg jobber min kjære på havet, så er borte annenhver mnd.. så det er jammen ikke lett å få det til å klaffe!

Måtte bare syte litt... hehe ikke så mange andre jeg har å klage til! ;)

Håper det klaffer for dere andre prøvere og at dere alle får voksende mager snart! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...