Gå til innhold

3D ultralyd uke 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på 3D ultralyd på mandag. Da er jeg 34+5. Noen som har vert på 3D så sent? Jenta mi ligger med hodet ned, og kjennes ut som om hendene er ved ansiktet så regner ikke med å få sett så mye da men. Kan man få vite andre ting også på ultralyden? Eventuelt ca vekt osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Var på 3D UL uke 31+4 (2 dager siden). Var kjempegøy! Hun var ca 1600g, og vi så ansiktet og fikk noen fine bilder. Tok litt tid å få det til siden hun lå med ene hånda i veien. Hun lå også med hodet ned. Din jente er nok større, men tror at dere får se en del.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar:) Fant ut da jeg så på noen bilder at det var i samme uke jeg tok 3D ul sist. Fikk se sånn noenlunde hvordan ansiktet var, så håper vi er like heldige denne gang:)

Skrevet

Det eneste er at fostervannmengden din er trolig redusert, noe som visstnok påvirker bildekvaliteten

Skrevet

Jeg var på 3D i går og da var jeg 32 uker. Vi fikk se gutten godt:)

Han veide 2147 gram så jeg tror kanskje han blir en stor gutt.. Veldig gøy å se, skikkelig bollekinn hadde han også:)

Skrevet

Så gøy=) Førstemann her hadde også bollekinn i uke 35 ^^

Lurer også på om noen vet om man kan se noe ang livmorhalsen på utvendig ul? Har hatt maange kynnere siste dagene og en del er veldig ubehagelige og sterkere, så lurer på om hun eventuelt kan se om de har hatt noen påvirkning på livmorhalsen?

Da jeg hadde en blødning tidlig i svangerskapet kunne hun fortelle at dte kom fra en blodannsamling i livmorhalsen, men da tok hun innvendig ul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...