solskinn1980 Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Vi skal ut imorgen og svigermor skal sitte barnevakt. Egentlig skulle vi legge henne, men nå syns faren at svigermor skal prøve legge henne. Snuppa har sovet rundt de siste ukene fra 1930-08. Noen ganger våkner hun etter en time etter at vi har lagt henne? Reagerer barnet på at andre legger det?
petite fleur Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Da sønnen vår var 5 mndr, reagerte han ikke på hvem som la han. Så lenge han fikk flaska si, var han såre fornøyd :-) Hvis han våknet, var det bare å putte inn smokken, uansett hvem det var. Nå, derimot, skal helst pappaen legge ham, han skal bare opp når jeg legger ham. Han er 10 mndr.
tine0810 Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 min er 6 mnd, og det er foreløpig kun jeg som har lagt henne....så kan ikke svare på spørsmålet ditt. Men det er ofte at hun også våkner en halv time etter hun har sovna. vil enten ha mer pupp eller smokk. det er jo bare å gjøre et forsøk.
solskinn1980 Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2011 det går gjerne kjempe fint, men jeg gruer meg ihjel til å ha barnevakt. Kjenner jeg har lyst å bli plutselig syk;-) off jeg må vel bare hoppe idet...
Puppen og lillemor Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 vi har passet på at noen andre legger snuppa hver gang vi har hatt muligheten (når vi har vært hos svigers, eller mine foreldre på overnattingsbesøk f.eks.) - tanken har vært at hun skal lære seg til at det går bra at noen andre legger henne, og at hun ikke skal bli for avhengig av mamma og/eller pappa. Vi passer på at de som legger henne kjenner til rutinene våre - slik at alt er mest mulig likt! Og vi har aldri hatt noen problemer - men så har hun alltid vært lett å legge da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå