Gå til innhold

EL tester fra dag 12 til 22

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang jeg tester me disse testene. Syns det er litt vanskelig å tolke, så hvis noen har peiling, takk for svar:)

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/595076/offset/0

Er på cd 22 idag, og for meg syns jeg denne og cd 21 ser positive ut, men jeg har trodd at cd 14 og 15 var positive fram til igår. Er det mulig at egget ikke slapp da, eller har jeg tolket feil?

Skulle jo hatt digital el test, Har vert prøvere siden august 2010 og denne gang skal jeg være sikker på at vi traff el.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den på 22 er sterkest og ville derfor tolket den som EL dagen

Dersom du har hatt andre tegn på at EL var 14 så ville jeg tatt en g test bare for å sjekke

Skrevet

Takk for svar:) Den på dag 15 var mye klarere i fargene når jeg tok den, har falmet litt nå. Jeg hadde el slim litt før denne testen, men jammen kom det el slim i går også. Jeg er 100 % sikker det var el slim begge gangene. Ellers har jeg hatt litt ømme pupper i disse dager og kviser, så tenkte dette var pms. Blir liksom litt mer kjent me kroppen etter hver pp:)

Tar en ny el test imorgen, hvis den er like positiv kan jeg prøve en g-test.

Har lest noen som slår ut på el når de er gravid, men tenkte det var litt tidlig kansje for meg:)

Skrevet

Idag var el testen negativ, teststreken var en tanke lysere enn kontroll, så regner med egget har sluppet. Er det nå jeg har 12t før el er over?

Burde kansje vite dette, men er helt ny på el testingen:)

Skrevet

Tror kroppen har prøvd seg på eggløsning den 14 men ikkje sluppet. Men prøvd igjen 22.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...