carma78 Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Var til ul i dag da jeg hadde en liten blødning i går. Hadde ul i uke 6 også, da så vi hjerteaktivitet...men nå i uke 9 viser det seg at det hadde stoppet å utvikle seg:( Må bare prøve og legge det bak seg, håper jeg SNART er her igjen, gav mersmak å være gravid!!
Januarspire---2012 Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Huff, så leit Føler med deg. Jeg opplevde det samme for snart et år siden, var i uke 9 jeg også. Det er trist og føles fryktelig urettferdig, men det blir "bedre" etter hvert. Må bare prøve å tenke at det er kroppen sin måte å ordne opp på. Vi vil jo ha friske barn Lykke til videre, krysser fingrene for at du blir gravid igjen veldig fort!! klem
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 uff så trist at du må oppleve dette, men du må bare ta dagene som de kommer. Jeg var nesten 12 uker på vei da jeg fikk vite at det hadde snoppet i uke 10. Fikk tabletten 4 jaunar. Er nå 4+2, så er fremdeles fersk. Men veldig godt at det er noe som skjer igjen. Håper jeg snart ser deg inne her igjen, og at jeg holder meg her:) lykke til. Dersom tiden blir tung anbefaler jeg deg å se innom forumet "ufrivillig abort" , er veldig mange forståelsesfulle mennesker der, som det kan være godt å snakke med Mange varme tanker til deg Carma78
carma78 Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2011 Tusen takk for oppmuntrende ord, håper det ikke blir så lenge til jeg er her igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå