lille +gutt Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Da var det endelig etter noen års venting min tur å flytte inn hit jeg har jo ventet på dette lenge og gledet meg til jeg kunne skrive dette innlegget og da jeg plutselig sluttet med ppiller så glemte jeg å flytte forum Så her er jeg:) Venter på Torsdag
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Lykke til! Håper du ikke trenger å være her så lenge da
lille +gutt Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2011 Tusen takk for det sier det samme til deg
MღM Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Her venter jeg på søndag... har ikke kjøpt noen test enda og har ikke planer om det evt. før mandag...selv om jeg VET jeg kommer til å angre hele søndagen, he he
lille +gutt Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2011 heldig du e her e det ingen sjans på å vær gravid nu men vente likevel på Torsdag slik at første pp begynn Arti at du e kommet hit du også, skreiv litt ilag me dæ på forje forum
MღM Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Ja, det er godt å være i gang blir spennende å se hvor lenge man blir her inne før man går videre lykke til med ventingen på torsdag så får jeg se om det dukker opp noe IKM i morra
lille +gutt Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2011 Hadde vist blingset med dagene så her venter vi nå på Tirsdag Uvirkelig følelse etter så mange års venting Jeg håper det klaffer fort, vet det er mye som kan gå galt, men har iallfall en stabil syklus med akkurat like mange dager i hver mnd nå i 7 mnd Det bør iallfall ha litt å si håper jeg Ha en go helg videre
lille +gutt Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2011 klarer ikke lese det siste innlegget til håpefull her...
MღM Skrevet 24. mai 2011 #10 Skrevet 24. mai 2011 Da regner jeg med at dere er veldig klare i dag, he he Jeg har enda ikke testet meg og heller ikke fått IKM, så lever fortsatt i uvitenhet. Har en merkelig ro og tenker at kommer den så gjør den det, hvis ikke så er jeg vel gravid Må få tatt en test til helga hvis ikke TR har dukket opp, for vi skal ut på festligheter på lørdagen og da er det greit å vite Lykke til Lykke Liten!
lille +gutt Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #11 Skrevet 24. mai 2011 ja det er ikke ofte tanta blir tatt i mot så godt Vet du om det er noe jeg bør holde meg unna nå som prøver? (bortsett fra nikotin og at jeg reduserer alkohol inntaket til nesten ingenting) Hadde du barn fra før? Husker jo som sagt deg fra forje forum men ikke om dere prøvde på nr 1 eller?
MღM Skrevet 24. mai 2011 #12 Skrevet 24. mai 2011 Jeg vet ikke om det er noen spesielle råd om ting man burde og ikke burde, annet enn de du nevner. Kanskje drikke litt mindre kaffe også, eller mulig det bare gjelder for når man har blitt gravid...jeg forvirret kanskje mer enn jeg hjelper, he he. Du finner nok noen artikler om det på nett om du søker. Jeg har en fra før av, så dette blir nr to - spennende og skummelt på samme tid Det var din nr en?
lille +gutt Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 24. mai 2011 Bli 3. gang som gravid men første barn vi prøva på desverre.Kanskje derfor æ e litt redd for å gjør noe galt
MღM Skrevet 25. mai 2011 #14 Skrevet 25. mai 2011 Første gang vi også prøver, så det gjør det jo ekstra spennende nå blir det 2 pp på meg da TR kom i går, så nå skal jeg faktisk bare nyte at jeg ikke trenger å skjule at jeg ikke drikker når vi skal på fest i helga, he he. Så får vi se om vi ikke får til mere prøving denne mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå