Gå til innhold

Noen med positive tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så koselig å lese om dere som har fått positive tester!

Hvis dere vil så kan dere jo kanskje skrive inn litt her om når dere fikk symptomer osv. ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg er gravid, fikk svak positiv CB test i dag. Siste mens begynte 25 april, og vet vi traff EL, så har hatt følelsen av¨å være gravid.

Tidlige tegn:

Kjeeeeempetrøtt

Mer sulten

Lyst på sjokolade

Og løøøøper på do....

Mvh

Skrevet

Så spennende ;)

Skal du ta noen flere tester?

Skrevet

Ja, skal ta en CB test til i morgen tidlig..

Må sjekke om den er sterkere :)

Skriver inn svaret på testen i morgen, er så speeeent!

Har kjempevondt i korsryggen, så håper alt er bra.

Skrevet

Har litt vanskelig for å løsrive meg fra dette forumet, selv om jeg "hører til" på 1.trimester :) En veldig god tone, og fint å være her, så er det sagt.

Jeg testet positivt onsdag,( og torsdag og i dag.... :) ), siste mens var 13 april. Siden syklusene mine har vært helt på villspor ( fra 3 mnd til 10 dager) etter førstemann, som nå er 2,5 år, så har det vært vanskelig å beregne eggløsning, så jeg og mannen min bestemte oss vel får å konsentrere oss om at syklusene mine skulle bli stabile før vi prøvde alt for hardt, målet var graviditet i løpet av året. Med den tanken, og på grunn av sykdom så har vi ikke vært så ivrige med noe som helst den siste tiden. Dagene gikk, og jeg fikk ikke mens, fikk kviser, murringer og stikkinger i eggstokk området, så tenkte at mensen var like rundt hjørnet. Da jeg kom til dag 29 og fortsatt ingen mens var kommet, begynte vi vel og lure på om det var skjedd noe, men vi hadde egentlig ingen tro på det. Forrige lørdag, dag 31 våknet jeg grytidlig, var kvalm og kastet opp. Siden dette ikke gav seg, jeg fikk løs mage, ble fryktelig oppblåst tok jeg en test på dag 35, og den var knall positiv. Tok en i går også som også var det. I dag (teite meg) greide jeg ikke å dy meg og kjøpte en digital cb, der sto det "gravid 3+".

Skrevet

må bare si gratulere ønskebaby! :D blir så glad når jeg leser at andre får det til! da er det håp for oss andre og :)

Skrevet

Ønskebaby+lillegull; Jeg blir litt forvirret av antall dager ;) Men hvor mange dager over IKM var du når du testet positivt? Hadde du tatt noen tester før det også som var negative?

Skrevet

Det som er greia med meg er at syklusene mine har vært på 3 mnd, og de har vært på 10 dager, så jeg har ikke hatt noen anelse om når mensen skulle ha kommet, derfor vet jeg ikke helt når IKM skulle ha vært. I januar og februar hadde jeg fikk jeg mensen hver 10 dag ( hadde el på dag 6, dagen etter mensen var slutt, ny mens 4 dager etter det igjen). "rekorden" var i mars, da var jeg oppe i 21 dager. Dagene jeg refererer til er dager etter siste mens første dag (altså den som kom 13 april). Ble litt innviklet dette, men håper det var litt oppklarende. Jeg tok ingen tester før den som ble positiv, for jeg hadde igrunn liten tro på graviditet, og i og med at jeg ikke viste når IKM skulle ha vært, så tenkte jeg ikke mer på det før symptomene begynte å komme. Jeg jublet mest for å komme opp i normale lengder på syklusene. Nå krysser jeg fingrene for at alt blod og gørr holder seg borte i lang lang tid :)

Skrevet

Så koselig, gratulerer ;)

Godt å lese!!!!

Skrevet

Ønskebaby+lillegull og knøttet; I see.. hehe.. ikke bare bare med ujevne sykluser. Gratulerer så masse, håper flere av oss her inne snart følger etter :)

Skrevet

Krysser fingrene for deg Heidi :)

Skrevet

Da var det min tur også. Testet positiv igår på en strek test og en cb med uke monitor. Det som er så ironisk er at alle pp frem til nå har jeg flere ganger hatt flere ''symptomer'' men ikke gravid nå har jeg ingenting og er faktisk gravid. :-D uten om små ting som slapp trøtt og tisser litt ofte. Weee lykke til alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...