Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Trenger hjelp!! Har rotet bort en veldig viktig nøkkel som er mannen min sin. Han trenger den NÅ! Alt jeg vet er at den befinner seg innenfor husets fire vegger et sted...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Gå ut i gangen, ut, opp på fjellet, tenn et bål og vent på heksene. BØ!! Dumme, dumme dame!! Gå nå å leit i stede for å spørre kokko-seere her inne.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Og det var et over-hormonelt innlegg fra en forsmådd frøken ja... Stakkar! Har du store problemer med at andre gjør ting du ikke kunne tenke deg og gjort?? *ler* det må være tøft å ha så mye innestengt frustrasjon he he
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Og vi 1000 andre dibbere *Skrattler* av de enkle damene som spør her i stede for å faktik leite. Kanskje det står i horeskopet ditt hvor nøklene er? Knis.. GUD så lei jeg er av spå/se innlegg. Måtte bare blande meg. Selv om jeg har latt være fryktelig mange ganger. Nepe! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Hei HI! Drit i kjerringene over. Bare ignorer, rett og slett. Skal fortelle deg to ting: jeg mistet forlovelsesringen min en gang og lette desperat i dager og uker- over hele leiligheten om og om igjen. Til slutt bestemte jeg meg for å ringe en synsk, og lette litt på nettet. Kom over team eth, på www.eth.no og fikk snakke med en dame der. Hun sa, på et par min (koster jo 25 kr min så jeg var litt skeptisk): hmmm- "de" viser meg et lite bord der du pleier legge ringen (stemmer, men jeg bekreftet ikke), og så peker "de" på sprekken i sofaen. - Javel..? sa jeg. Ja, jeg tror barnet ditt har noe med dette å gjøre (hadde ikke sagt at jeg hadde barn). Jeg tror hun (hadde heller ik sagt d var jente) tok den med seg fra det lille bordet, lekte med den og så puttet hun den i sprekken i sofaen og glemte den.. Ok, takk, sa jeg, og fikk det travelt med å legge på.. OG: første stedet jeg puttet hånda ned i sprekken mellom putene.... der var den!!!!! Fikk gåsehud.. Og jeg spurte datteren min etterpå (hun var da 3 år) om hun hadde lekt med ringen i sofaen og hun lyste da opp og sa "åjaaaa, det hadde jeg glemt! Jeg puttet den der så den skulle være trygg... Da ble jeg så sjokka at jeg ringte tilbake for å høre om hun også så hvor en rådyr topp jeg ikke fant igjen var.. Hun sa den var hos meg, men likevel ikke helt nært meg. Det var stupmørkt der den lå så hun så ikke klart hva den lå inntullet i, men det var inni noe- en koffert, sekk el.l og den ville helt klart dukke opp igjen. Jeg lette igjennom alle skap, sekker i leil osv, men fant den først ikke. Ikke før jeg skulle ut og reise en stund senere og var nede i boden for å finne bagen min... Der var den!! Da skjønte jeg hva hun mente m at den var hos meg, men likevel ikke helt nært (skjønte først ikke det, for leil var bitteliten).. Så: for et par måneder siden mistet jeg husnøkkelen, og fikk da ikke tak i noen som er flinke på å se ting hos team.eth på mange dager, så jeg brukte intuisjonen min og lette blant en vrimmel av synske på nettet. Fikk opp noe som het eksperthjelp.no med oversikt over synske, tror jeg. Og lette og "følte" og valgte meg så ut ei som het Sigrid (eller Sigrun?). Ringte henne og hun sa- like raskt som hun første- at hun fikk en følelse av at den var i nærheten av der vi har paraplyer. Paraplyene våre har vi nederst i gangskapet med sko ved siden av. Hun sa også at det var skuffer med luer og votter i nærheten, og det stemmer og. Jeg lette da gjennom gangskapet, på gulvet der, tømte alle skuffene, lette mellom klærne i skuffene men fant den ikke.. SÅ- skulle jeg etter enda en stund rydde vekk vintertøy og sko, og begynte da for sikkerhets skyld å vende skoene... og der, i min datters skisko- som sto helt inntil paraplyene- datt nøkkelen ut!! Hun synske sa at det var mørkt der den lå, så ikke så lett å se den klart, men paraplyen var definitivt en ledetråd... Jeg mener: om man bare skulle finne på noe, ville man sikkert sagt på gulvet i bilen eller at man har mistet den ut av lomma ute el.l- det med å beskrive gangskapet vårt innvendig var litt for søkt til å være påfunn... Hvordan kan dette ha seg?? Mitt råd er ihvertfall_ bruk intuisjonen din og undersøk slike muligheter, føl deg frem blant navn du finner på nettet- og prøv å ringe! Det funka på meg, og det kun for ca 50 kr per samtale! En sum jeg gladelig betalte for å få igjen både nøkkel og ring!!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #7 Skrevet 21. mai 2011 Utrolig hvordan noen faktisk kan SE innsiden i andres hus og beskrive hvor ting ligger på den måten!! Jg begriper ikke hvordan det har seg.. hvordan går det hi?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #8 Skrevet 21. mai 2011 Ja, jeg ser dem. De ligger i bukselommen på en bukse som du har lagt til vask eller bare lagt til side....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå