Gå til innhold

ABC-Design Cobra. Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Elsker denne vognen og synes den er super duper!

En ting som er veldig greit er at vognbagen kan slås omtrent heelt flat, supert på tur og man skal ha litt i bagasjerommet eller når man skal pakke vekk vognbagen. Har bare lagt den under sengen:)

MEN det jeg ikke er helt fornøyd med er jo selene til sportsdelen, for det er sånne man trer armene gjennom og klikker på den i midten. Så aner ikke helt hvordan vi skal gjøre det med poser og sånn til den nå vi skal ta den i bruk. For det er ikke akkurat en 5-punktssele, om du skjønner?

Men vi kommer til å ha den som en ekstra trille også investere i en citycross :)

Veldig fornøyd jeg med. Veldig fint å kunne ha lillegutt vendt mot meg;) Også er den lett, han sitter og sover godt i den, den triller bra, og jeg kommer frem over alt. Bare å låse hjulet i ulendt terreng/snø. Fint å kunne låse hjulet fra styret! Selv bruker jeg i tillegg en teutonia solskjerm for å skjerme mot sol, vind og regn. God plass under vogna, selv med sportsdel. Lett å legge sammen. Tar liten plass. Fotbrettet kan justeres, og ryggen er veldig lett å justere.

Når det gjelder selene i sportsdelen, så er det bare å klikke de av øverst, omtrent som på de fleste andre vogner jeg har vært borti:) Polstringene til selene sitter fast med borrelås. Bare dra de av nedover, og under der er selene festet med klips. Så da er det bare å løsne de og tre de inn en hvilken som helt 5 punkts pose. Har brukt odenwalder, simpleworld og bugaboo pose i den, + en selvsydd en . Alle er laget med fem hull. Alle posene fungerer fint i vogna.

Meg igjen: burde vel nevne at for å være den perfekte vogn, så mangler den lufthjul. Også kunne jeg ønske meg at den kunne legges sammen uten å måtte ta av sittedelen. Ikke at det er noe stort problem, da det er veldig lett å ta den av, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...