Gå til innhold

Er jeg normal, slank eller for tynn? 170 cm og 56 kg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe sier jeg ser sunn og flott ut. Andre sier "spis graut".

Pappa er fortvlet og mener jeg er et skjelett.

Jeg trener ikke og spiser mye mat. Mer enn de fleste. Og unner meg litt sjokolade og is hver dag. Så kommer meg verken opp eller ned i vekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil nok si at du er nokså mager. Men noen må få lov til å være det også. Før i tida var det mye vanligere med svært tynne folk.

Skrevet

Tja, det kommer jo veldig an på hvordan kiloene sitter da:) jeg er 163 og når jeg veier 56 kg så er jeg slank og fin, kanskje til og med litt tynn.

Jeg vil tro at du er ganske tynn, men ikke sikkert at du ser mager ut.

Bmien din er på 19,38 altså ligger den litt under det som er "normalt"

Skrevet

Da er vi to jeg er 168 og veier 52. Har alltid prøvd å gå opp i vekt, men det har vært veldig vanskelig for meg. Akkurat som du beskriver det.

Ønsker å komme til 60kg.

Skrevet

Jeg er 170cm og 60,5 kilo og er vel slank, men kommer an på benbygning.

Er selv spebygd men blir ikke kvitt det forbaskade magefettet

Skrevet

Jeg er også 170 cm og veier vanligvis ca 55 kg. Nå 8 mnd etter fødsel veier jeg 58 kg, og føler meg ikke spesielt slank akkurat, men ikke særlig tykk heller. Vil helst ned 3 kg til, men da må jeg skjerpe meg litt på kostholdsfronten tror jeg, og deeet spørs det om jeg klarer da :P

Skrevet

Høres helt normalt ut. Har du mye muskler så er du slank går jeg ut i fra.

Skrevet

Er 167 og veier 51-52.. prøver også å gå opp litt i vekt. Mest fordi det er et jævla pes å være så tynn. Et ustanselig gnål om at jeg er såååååå tynn, og alle kommenterer alt jeg spiser, evnt ikke spiser..

Skrevet

Du er slank!

Er ikke noe galt i det så lenge du spiser sunn mat og holder deg litt i form. Når du ikke trener har du ikke så mange "tunge" muskler og kan ikke veie altfor mye uten å bli dvask i kroppen..

Før jeg fikk barn var jeg 58 kilo og jeg er 174 høy, var slank men ikke mager. Hadde litt pupper og mage, men lange tynne ben og nesten ingen rompe. Når jeg legger på meg kommer alle kiloene rundt magen og det er ikke særlig pent, da er det penere å være tynn.

Jeg veier noen kilo for mye nå og ønsker meg ned til ca 61-63 kilo, er ikke pent å være for tynn når man har tippet 30 år heller, da blir man så rynkete ;)

Skrevet

Kommer helt an på det. Selv er jeg 172 og veide 56 kg før jeg ble gravid. Da så jeg absolutt ikke for tynn ut. Heller fin. Ser på bilder nå at jeg så passe ut. Da spiste jeg akkurat det jeg ville også. Venninna mi er 170 og veier 60 kg og hun ser veldig tynn ut og får stadige kommentarer på at hun er for tynn, så vi er bygd forskjellig, det er det ingen tvil om

Skrevet

Synest det høres veldig lite ut..ser for meg at du er ganske så tynn,ja... Men er jo ikke sikkert. Som hun over sier; spørst helt hvordan man er bygd..men vil uansett tro at du er tynn..

Jeg er 170cm og 63kg. Er slank og fin! Skal sies at jeg trener mye (5ggr i uken), så kunne sikkert veid mindre om jeg ikke trente, uten å se for tynn ut..Men når jeg trener såpass mye har jeg mye muskler.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...