Fru Pinne Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Skjønner ikke hva han driver på med jeg, men i det siste har han begynt å skrike/rope istedenfor å bable som han gjorde før. Det er så sinnsykt høyt at det gjaller i både vegger og ører og det er forferdelig slitsomt. Det er ikke gråting, han bare skriker dagen lang, om han er glad eller lei. Er det virkelig bare at han tester ut stemmen sin? Begynner jo å lure på om det er noe galt av og til
*Lissi* Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Gammel er han da? Vesla her er 5 mnd. og tester iallfall ut stemmen for tiden:-)
Fru Pinne Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2011 Ja det glemte jeg jo å skrive, han er nettopp blitt 4 mnd. Tror jeg må finne fram hørselsvernet jeg bruker på jobb snart.. hehe
Ane Elise Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Hehe, ja det er like greit det Min sønn er blitt 6,5 mnd gammel nå. Han begynte også å "rope" og prøve ut stemmen sin da han var rundt 4 mnd gammel, syns det er blitt "verre" i det siste med tanke på at han har blitt mye sterkere i stemmebånden. Så når det er på sitt verste så slår jeg på musikk og ha det litt i bakgrunn på for å "overdøve" noka av ropinga hans (Har altså ikke noe høyt....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå