Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dere som har tatt KS, når var dere ute og gikk tur etterpå. Kjenner at formen begynner å komme seg tross vondt operasjonssår, og er så rastløs. Men leser at man skal ta det veldig med ro første tiden.. Vil ikke overanstrenge meg og evt bli dårligere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok ks rundt midnatt og ble beordret opp å gå dagen etter av barnepleiere. Det var jo bare i gangene på barselavd. Men jeg gikk og gikk. Dette var en tirsdag. Gikk hver dag inne på avd, kom hjem lørdag (var der lenge pga supertrøblete amming). Lørdagen hadde vi huset fullt av folk, men søndagen var jeg på første trilletur.

Måtte ta litt paracet første tre dager hjemme, etter det var jeg i super form. Glemte nesten hele såret, og gikk mye. Håper det blir like bra denne gangen.

Skrevet

Det er bra å gå, etter operasjon er det alltid en viss fare for blodpropp, og det beste du kan gjøre er å bevege deg - gå, mener jeg, ikke akkurat kaste seg på gulvet og ta situps selvfølgelig. ;-) Jeg begynte å gå turer med baby i bæresle 2 uker etter mitt keisersnitt, økte lenge og fart etter som formen steg. Etter 8 uker begynte jeg på treningsstudio i tillegg til de daglige turene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...