Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Som overskrifta seier, så er eg ny her inne, men har lest litt rundt omkring(så dristar meg til å bruke forkortingar, og håpar eg ikkje tek feil av dei).

Kjæresten min og eg har tenkt å begynne å prøve på å bli gravide, og håpet er at det klaffar så fort som råd (helst innan utgangen av sommarferien). Er det andre som er i starten på prøvinga?

Eg hadde sist EL 12.mai, og trur kanskje eg får mensen i dag/morgon, då eg hadde litt rosa i trusa tidlegare i dag. Så då er det i såfall 1.pp vi går inn i no:) Håpar det passar inn med EL, for min kjære er borte i jobbsamanheng, og kjem heimom ein tur 2.-5.juni, før han må vekk med jobben igjen. Så eg kan ha flaks, dersom eg får EL om ca 2veker;)

Hehe, evig optimist:)

Skulle det ikkje bli noko av i første PP, så får eg tøste meg med at i frå slutten av juni blir min kjære heime ei laaaang stund!<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Jeg er også helt nye her. Føler meg litt hjelpesløs merker jeg. Er så mye jeg ikke vet. Men så spennende! Ikm i slutten av nesten uke.

Vi har en plan om å ikke stresse med dette. Føler meg heller ikke stressa forløpig, men merker at jeg nok tenker litt for mye på det. Vi får prøve å bare kose oss, så håper jeg det klaffer fort for oss begge :)

Skrevet

JA jeg og er helt ny og kan ikke si jeg skjønner så mye :) Følte meg veldig igjen i det eplelykke skrev. Er ikke noe "stress" her heller men merker at jeg tenker mye på det. Håper det klaffer for oss alle tre :)

Klem Boinvipp

Skrevet

Jeg fikk også litt rosa i trusa/på papiret da jeg ble gravid :) Bare for å sette litt griller i hodet på deg, hehe.... :D Fikk positiv test noen dager senere! Lykke til!

Skrevet

Hei og velkommen hit.

Er også relativt ny her - vært innom i ca en mnd :)

Har forhåpentligvis IKM 27-28 mai.

Lykke til med prøvingen :)

Skrevet

Er å ny her inne, tenkte at en plass må jeg kunne skrive ut all min frustrasjon over å gå rundt å vente på TR..

Er nå 9 dager over IKM, men tester fremdeles negativ.. :(

Men som di sier, så lenge TR uteblir er det fremmdeles håp så :) må bare krysse fingrene..

Skrevet

Jeg også er ny her inne :) Venter IKM til helgen, men har en mistanke om at jeg er gravid. Har vært kvalm i over en uke. Kjøpte en ClearBlue-test i dag, men klarer ikke å bestemme meg for når jeg skal ta den.. Virker som det er så individuelt når det slår ut, selv for de som skulle hatt IKM for flere dager siden! Men det er ikke så lett å konsentrere seg om andre ting, når man ikke vet, hehe ;)

Lykke til, alle dere som prøver! :)

Skrevet

Hei alle sammen :) æ e også ny her inne, eller ikke helt, har på noen måta vært her i mange år men nu e æ endelig blitt prøver :) i morra skal tanta kom på besøk så da starta æ i min førse pp :D

Helt uvirkelig følelse etter å ha venta så lenge :)

E det noen av dokker som veit ka vi bør hold oss unna nu når vi går disse sommermnd i vente som prøvera?

Æ hold mæ unna alkohol da pga at æ har lært i min utdannelse at mange ganga nedsett man muligheten te å bli gravid og så har æ mista to ganga så her tas ingen sjansa :)

Men e det andre ting som kan vær skadelig i denne prøvetida?

Ja da ønske æ alle dokker lykke til :) Håpa noen av oss nye tar følge på veien :)

Skrevet

Jeg er ikke helt ny, har vært medlem før. Jeg er 30 år og har 2 barn. En gutt som blir 3 denne mnd og en jente som blir 2 år i neste mnd. Jeg og mannen har endelig bestemt oss for å prøve på nr.3. Dette blir vårt absolutt siste barn. Trodde ikke vi skulle ha flere enn 2, men etter at vi fikk jenta vår så har jeg liksom ikke følt at vi var helt ferdige. Vi har akkurat begynt å prøve, det skal jammen bli godt å ha alle barna vi ønsker oss på plass :)

Skrevet

Jeg er også ny her, men vært prøver i over ett år :) Holder på med utredning. Trengte en plass for svar og noen å skrive litt med, da samboeren min ikke alltid syns dette prøverpratet er like givende som meg ;)

Skrevet

Jeg har vært her inne en stund, men ikke vært "aktiv" her på en stund. Vi har forsøkt i ca 6 mnd og jeg begynner å bli rimelig frustrert. Samboer er ikke så veldig begeistrert for disse frustrasjonene og skjønner ikke hvorfor jeg blir så frustrert. Så tenkte det kunne være greit å få luftet litt frustrasjon her inne så jeg ikke gjør min samboer gal :)

Skrevet

Jeg og er helt ny her inn.

Venter på siste mens etter p-pillebruk nå.

Er 34 år fra Oslo og ingen barn fra før, så dette gleder jeg meg til. Håper ikke det tar alt for lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...