Gå til innhold

Hvor i helvette kjøper man bikini, når man har D str i overdel???

Anbefalte innlegg

skal til syden om en mnd, og tenkte jeg måtte finne meg en bikini. jeg er så lei av å ha for små bikini overdeler. . prøvde en på HM i str D 80, men skal love deg at den var liten.. så prøvde jeg en i str 42 og en 44, jeg bruker 38 i klær til vanlig så jeg er ikke feit heller. men trur du ikke de var for små? hva skjer med str a?

jeg har ikke så store bryster liksom.. allurat passe mener jeg selv.

flere som har samme problem?

Fortsetter under...

Prøv å finne bikinitopper i 75F og bikinibukse i 38/40.. Mareritt! Og nå som jeg er gravid og snart skal amme blir de jo enda større! Den eneste som er glad for dette er mannen min:) Jeg, på min side, er glad det er 1 år til neste sommer.. Men jeg fant redningen på www.ellos.no. Der hadde de et merke som het Abecita som i alle fall passet meg. Kjøpte en svart bikinitopp, og så kjøpte jeg en svart bikinitruse av et annet merke (for min erfaring er at jo større bikinitoppen er jo, jo større er også bikinitrusen).

Lykke til med bikinijakten!

Annonse

takk for svar jenter. det endte faktisk med at jeg gikk på cubus og kjøpte meg en bikini der.. tro det eller ei. men,, jeg måtte kjøpe str 44 i overdel da.. å str 38 i truse.. er jo helt på trynet de str butikkene opererer med nå for tiden.. helt latterlig... det skal være langt mellom str 38 som er medium og 44 som er xxl mener jeg da.. men..

jeg er 24 uker nå og har kjøpt meg bikini på the new yorker. de har fått inn mange fine nå så hvis du er rask så får du tak i D str. jeg er også egentlig 38 til normalen men fikk nå tak i bh i D og truse i xl:)

Jag tog en chansning och beställde från Ellos och hurra, fick den igår och den passade perfekt!! Även om just nu är brösten ännu större på grund av graviditet ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...