Gå til innhold

Tips til bikini som skjuler magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å kle av meg i sommer, men det kan hende det blir bading i stamp e.l. i et utdrikningslag i sommer, og da må jeg ha noe å ha på meg. Så vanlig bikini er uaktulelt (har en grusom hengemage full av strekkmerker:(), og badedrakt er jo tungvint hvis man må på do. Link gjerne til sånne todelte med "singlet-overdel".

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tankini er midt i blinken da, så velger du truse etter hva du foretrekker, synes det er finest med hipster til tankini selv.

Skrevet

Takk, ja ser at tankini er tingen. Så er det bare å finne en fin en til en grei pris:)

hi

Skrevet

Sjekk Ellos, de har rimelige og fine. Eller så har de pleid å ha på Lindex, heller ikke dyrt der.

Skrevet

Hvis du vil ungå at noen "ser på deg" bør du heller velge en vanlig badedrakt eller bikini enn disse Tankinien ol. Det er riktig at de skjuler magen, men de roper dårlig selvtillit og skam. Glem hvordan magen ser ut så er det ikke så mangeandre som tenker på det heller.

Skrevet

SÅ kult, dette hadde jeg ikke hørt om.. måtte google, og ser jo at dette er midt i blinken for denne damen også =)

Skrevet

Bullshit, jeg bruker også tankini innimellom, enda jeg er slank som en sylfide og ikke har noe å skjule. Synes tankini er stilig og praktisk. Det er ikke særlig praktisk med mini bikini når man har småbarn som skal løftes, som grabber tak her og der osv, og badedrakt er vanskelig å feks brette opp så man får litt sol på magen.

Ser mange unge og slanke jenter i tankini også på stranda, synes det ser tøffere ut en de fleste badedrakter.

Skrevet
Skrevet

Bare husk å kjøpe dem store nok. Deter ikke pent når overdelen stadig kryper oppover magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...