gulljenta mi <3+ en til;) Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 har ennå ikke turt å tatt en test. er så redd for å få et negativ svar har fått en del kviser å har masse melkaktig utflod... hvor langt over ikm er dere ?=)
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Samme som deg, og har testet negativ
gulljenta mi <3+ en til;) Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2011 off da får håpe at du bare produserer sent hcg.. tok du test med morgenurin da ? lurer på om jeg skal vente til etter helgen med å teste meg hvis den ikke kommer...
gulljenta mi <3+ en til;) Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2011 noen flere som er over ikm som ikke har testet ennå eller som har testet?
ungoglovende Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Jeg er to dager over ikm og testet negativt på morgenurinen i dag. Brukte en sånn strimmel fra billige tester. Lurer på om Cb er bedre?? Noen som har erfarig? Håper jeg produserer Hcg sent, for hadde ømme bryster for en ukes tid siden, men ikke nå lengre.. Kan d ha vært et symptom tror dere?
ungoglovende Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Jeg er to dager over ikm og testet negativt på morgenurinen i dag. Brukte en sånn strimmel fra billige tester. Lurer på om Cb er bedre?? Noen som har erfarig? Håper jeg produserer Hcg sent, for hadde ømme bryster for en ukes tid siden, men ikke nå lengre.. Kan d ha vært et symptom tror dere?
ungoglovende Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Jeg er to dager over ikm og testet negativt på morgenurinen i dag. Brukte en sånn strimmel fra billige tester. Lurer på om Cb er bedre?? Noen som har erfarig? Håper jeg produserer Hcg sent, for hadde ømme bryster for en ukes tid siden, men ikke nå lengre.. Kan d ha vært et symptom tror dere?
ungoglovende Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 Jeg er to dager over ikm og testet negativt på morgenurinen i dag. Brukte en sånn strimmel fra billige tester. Lurer på om Cb er bedre?? Noen som har erfarig? Håper jeg produserer Hcg sent, for hadde ømme bryster for en ukes tid siden, men ikke nå lengre.. Kan d ha vært et symptom tror dere?
gulljenta mi <3+ en til;) Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2011 får bare håpe at du produserer sent hcg... ømme bryster er jo et tegn på graviditet.. har ikke noe tegn her nei.. bare litt vondt i magen å masse utflod.. lykke til. =) må si ifra når du har testet igjen da=) tror egentlig at di testene fra billig tester er ganske så lig cb..
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 20. mai 2011 #10 Skrevet 20. mai 2011 Ja håper på det! Fikk kikk på yoghurt i går, spiste seks syk! Og i dag på jobben ble jeg pluttselig svimmel, og begynte å skelve. Damene på jobben lurte på om jeg var gravid, hehe.. De vet jo ingen ting om at vi prøver Satser på at mensen ikke kommer, men skummelt å håpe! Tror CB Pluss er den mest sensitive testen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå