Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Lange tynne fingre med velstelte negler, fullstendig fri for alt som kan minne om tegn på at de noensinne har gjort et arbeidsslag andre steder enn bak en kontorpult. Grøss... Og menn som må ringe håndtverker for den minste lille filleting i hjemmet. Skrekkelig!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Det ser jo pent ut da! At mannen tar vare på seg selv som en kvinne gjør. Men det blir dyrt i lengden. Kjenner et par som ikke kan gjøre noe i hus, de må leie folk for å endre den lille ting. Men har man penger til det så er det bare å leie hjelp. Men jeg klarer ikke å beundre slike menn nei. Taslete.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Egentlig kan vi vel bare da konkludere med at vi vil ha machomenn som samtidig skal være åpne for å vise følelser og dessuten ta sin del av husarbeidet? Jeg tror jeg velger å uttrykke det slik; jeg har ikke sansen for menn med feminine trekk. Jeg vil ha en mann som kan drepe sin egen mat, håndterer brekkjern og hammer som forlengelse egne armer og ellers framstår som fryktløs og barsk. Han må gjerne komme komplett med uniform, da ikke sykepleieuniform
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Like ille med kvinnfolk som ikke kan slå inn en spiker synes jeg. Både mannen og jeg er handy, jeg greier fint å snekre en trapp, skifte bordkledning, sette opp gjerde, bygge dukkestue til ungene, legge gulv eller hva det nå skal være. Det jeg ikke kan lærer jeg ved å spørre, lese og observere andre. Er like ille om vi kvinnfolk må ringe en håndtverker for hver minste filleting, være seg en pakning som må skiftes eller et trappetrinn som må fikses. Hvorfor i alle dager skal det alltid være mannfolka som skal gjøre alt? Skal det ikke være likestilling? Forventer man at de skal vaske klær, lage middag, stryke bunadskjorter og duker så skal man kunne forvente at vi jenter kan ta vår del med bytte av bildekk og oljeskift på bilen. Og tenk, jeg har i tillegg lange velstelte negler og myke hender, bruker hansker flittig når gjør ting.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Det verste jeg vet er menn (om kvinner) som ikke engang kan stave enkle ord som f.eks "verste". Det syns jeg er mer skrekkelig enn menn med reine, pene hender og god forstand.
hysterika Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Jeg må innrømme at jeg er veldig lite opptatt av spiker. Jeg tenner aldri på menn som ikke kan snakke om et seriøst tema, som ikke leser aviser og som ikke har meninger om de viktige tingene i livet og verden. Jeg liker snakkende, forstandige menn, gjerne med rene hender!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå