froeken Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Hei, Hva gjør dere om dagene? Er dere redde for at noe skal sette i gang om dere drar på kjøpesenter el og dermed holder dere hjemme, eller er dere aktive som aldri før? Jeg holder meg i aktivitet er i strålende form, nesten kvalmt å være i så godt slag, i dag har jeg bilen og vurderer å kjøre meg en runde. Litt usikker, for jeg har to kjappe fødsler bak meg og har IKKE lyst til å ha rier eller vannavgang på City Syd, for å si det sånn... Uansett, spørsmålet er, er dere begrenset av det faktum at dere har passert termin, eller fortsetter dagene slik de var før termin?
prøverigjen:) Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 opplever ikke at det begrenser meg at jeg har passert termin. tenker ikke på at det spiller noen rolle hvor jeg er hvis fødselen starter. tar en taxi da uansett rett til sykehuset. har med helsekortet overalt da. føler meg også kjempesprek av og til. sover endel dårlig da har jeg ikke noe bra dag dagen etterpå. slitt litt med tretthet, men hvilt masse og da kommer formen tilbake. skjønner ikkenoe av den formen i graviditeten forandrer seg veldig her dag for dag. i går topp form, i dag utslitt.
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Jeg lar meg ikke begrense mer av at jeg har passert termin, men formen min begrenser meg likevel. Det er ikke så langt jeg orker å gå, også orker jeg ikke ta kollektivtrafikken rundt omkring da jeg alltid må på do. Men er gjerne en tur på kjøpesenter med bil, men mannen har bilen på jobb om dagen. Hvis du føler deg kvikk og aktiv er det sikkert bare lurt og kose seg og gjøre det du føler for, ellers blir jo ventetiden ekstra lang. Du får kjøre pent i mellomtiden:)
gulda Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Har enda to dager til termin. Men sist gikk jeg over, og tror jeg levde veldig normalt. Lever normalt denne gangen også (formen tatt i betraktning, da), men legger ikke store og bindende planer, he he.. Skrekken er jo at vannet skal fosse når jeg står i butikken eller noe, men sist gikk vannet først, og det var faktisk ikke så ille, så våger meg ut, jeg.. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå