Gå til innhold

Bæsja du under fødsel/pressrier? (husk det er anonym-forum, så det er lov å være ærlig...)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, og synes ikke det er flaut, verken der og da eller i ettertid. Neste gang vil jeg har klyster (fikk aldri tilbud om det sist, og det var ikke fordi det var dårlig med tid... fødselen var igangsatt og tok lang tid), ikke fordi det er flaut å bæsje, men fordi jeg måtte så fryktelig på do under store deler av fødselen, men fikk det ikke ut. Det var fælt!

Hehe, morsomt å lese.

Jeg har ikke fått klyster på noen av fødslene mine.

Nr 1, tror jeg ikke det kom noe.

nr2, kom det litt som ble tørka bort

Nr 3 kom det MYE!

Jeg har hatt noen veldig raske fødsler, så jeg har ikke hatt tid til klyster uannsett. SIste fødsel måtte jeg få ut babyen på få pressrier, ellers så hadde han død. SÅ jeg presset for den STORE gullmedaljen og mere til. Så ja, da bæsjet jeg MYE!

Det er uannsett verdt det, er det ikke??

Jordmor ser nok dette hver dag, så hvorfor skal hun reagere med deg??

Gjore det selv ved første, men hadde det ikke vert for mannen min så at hun kasta det hadde eg ikke vist om det;)

Ekkelt ja, det var de eg hadde angst for ved fødselen, at eg skulle drite.. Men når du ligger der og presser etter jævlige rier, er det nok andre ting du tenker på en om du driter på deg!

Fikk ikke klyster pga at eg var for langt i fødselen:)

Viss jordmora hadde kommentert dette hadde eg klagt til sykehuset, for da er det virkelig en uerfaren og dårlig jordmor!

Det kunne ikke brydd meg mindre der og da om jeg gjorde det eller ikke.. jeg vet ikke om jeg gjorde det heller.. men du får litt andre ting å tenke på enn akkurat det.. dessuten tror jeg nok jormødrene er ganske vant til det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...