trippeltopp Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 ...er det et tegn på at jeg bør roe ned...?? De siste dagene har jeg gått med konstante kynnere i timesvis etter endt arbeidsdag. Har en fysisk utfordrende jobb uten rom for ekstra pauser, sitter overhodet ikke i ro i løpet av de timene jeg er der. Pga. bekkenløsning går jeg bare halve dager, men nå har jeg som sagt merket at jeg får konstante kynnere og det tar flere timer før magen roer seg ned igjen etter endt arbeidsdag. Må ligge på sofaen fra jeg kommer hjem, og først utover kvelden slipper kynnerne taket. Er dette noe å tenke på, eller kan jeg bare kjøre på tror dere? Tenkte å høre med jordmor på kontroll, men er jo en stund til det. Er i uke 33.
1tromsømamma Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 æ ville ringt jordmor og hørt. Æ får steinhard mage når æ går lange tura, magen roe sæ en times tid etter at æ har lagt mæ nedpå. Jordmora sa æ måtte ta d litt mer med ro, fordi d kunne framskynne rie!!! skal oxo sies at æ nån gang føle press nedover i magen. Æ e i uke 30. Så hadde æ vært dæ hadde æ tadd d med ro og ringt jordmora/lege og hørt:) masse lykke til videre i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå