Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer for meg på fredag om vi tar det på formiddagen:) Det er nok vanskelig å finne en dag som passer for alle uansett, og siden Camille_79 tok initiativet, og det passer for henne på fredag, syns jeg vi skal satse på det! Den det ikke passer for da kan bli med neste gang! ;)

Hvordan gjør vi det? Møtes et bestemt sted?? Tidspunkt?? Noen som vet om en passende runde? Haha..detta e`kke lett :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Håper du skal på barseltreff på onsdag også :)

Skrevet

Vi kan jo satse på fredagsformiddag :) Jeg er ikke så kjent i området i det hele tatt, men tror jeg skal greie å komme meg opp på flatåsen herfra iallefall, da er jeg nærmere deg Jahuu!!<3 iallefall :) Sånn ca rundt 11-12 kanskje?

Jeg har jo byttet helsestasjon, å håper å slenge med meg på ei barselgruppe der, hvem vet...kanskje vi havner på samme gruppe. Skal ringe på helsestasjonen i morgen tenkte jeg. :)

Skrevet

Jeg kan møte deg på Flatåsen så kan vi tusle videre til Jahuu!!<3 herfra :) Kan møte deg under undergangen på stien mellom Romoslia og Flatåsen evt på Prix på Flatåsen? Du kan se etter ei mørkhåra dame med beige emmeljungavogn ;)

Passer fint i den tiden for meg iallefall!

Skrevet

Da kan jeg stille opp ved Saupstadsenteret jeg. vet ikke hvor lang tid det tar fra flatåsen og dit (halvtime kanskje?), men vi kan jo si saupstadsenteret halv 12..?! Flere som vil være med, så heng på!! :)

Skrevet

Kjempefint! Jeg går fra Romolslia ca 11 jeg, kanskje vi kan utveksle mobilnummer på innboxen? Er ikke helt sikker når jeg er på Flatåsen da... Jeg må være tilbake i Romolslia til klokken 1400, så da har jeg ca 3 timer til trilletur :)

Skrevet

Hei igjen jenter! Jeg må dessverre avlyse trilleturen i morra. Vi skal på en aldri så liten ferietur, og vi ser at vi må reise på morran. Håper dere får en fin trilletur, også håper jeg det blir flere turer senere. Jeg blir iallefall med etter ferieturen ;)

Skrevet

Hei jenter!

Er det noen som har lyst til å bli med på en trilletur i morgen?? Det er jo meldt kjempefint trillevær! :) Sånn i 11 tiden engang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...