Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har nettopp flyttet til Romoslia med ei lita jente på snart 3 mnd. Er det noen andre som har barn på samme alder og som er intr i å treffes, både for trilleturer og for det sosiale? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor på flatåsen, bare en liten spasertur fra romoslia :)

Har en liten en som blir tre uker i morgen. Kan gjerne bli med på trilletur en dag, selv om min er litt yngre en jenta di..

Skrevet

Jeg har ei jente på snart 4 mnd og er i fra trheim ;)

Skrevet

Det høres topp ut. Vi driver å flytter inn nå denne uke og fram til neste helg, men uken deretter er jeg med på trillturer om det passer sånn for deg? Må gjøre meg litt kjent i området og det passer bra å kombinere det med trilling :)

Vi kan jo holde kontakten med denne tråden.

Skrevet

Hvor i Trondheim bor du? :)

Skrevet

Hei hei. Jeg bor så saupstad, og er gjerne med på babytreff. Lillegutt er seks uker i dag:) Mener jeg møtte deg TiNi88 på bim-treff på city syd i mars en gang?!

Skrevet

Ja, det gjorde du Jahuu!! :) Gratulerer til lillegutten din som er seks uker!

Kan vi ikke ta en "bli kjenttur" i neste uke? Håper vi har fått litt mer rutine på søvnen til da, slitsomt når mini bestemmer seg for at det er natta bare mellom kl02 og 05 :P

Skrevet

Jeg vil også bli med! Har møtt både TiNi88 og Jahuu tidligere. Min blir 6 uker i morgen :)

Skrevet

Så bra!

Jeg kan nok ta meg tid i alt flyttekaos og dåpsplanlegging til en bli kjenttur :)

Skrevet

Jeg bor også i Romolslia, og blir gjerne med :)

Skrevet
:) Dette lover jo riktig så bra! Skal vi finne en dag som passer? Sånn midt i uka passer fint for meg, kanskje onsdag?
Skrevet

Så bra at flere er med!:) For meg passer det stort sett hele tiden, men akkurat på onsdag neste uke er det barseltreff på helsestasjonen for oss som fødte i april..og det gjelder vel flere enn meg her. Så kanskje vi kan satse på en av de andre dagene?

Skrevet

Passer for meg når som helst bare ikke helgene :)

Skrevet

Passet ikke onsdag alikevel for meg, da skal vi i kirka å ha dåpsamtale, og torsdag er det jo fridag for alle. Kanskje noen reiser bort da?

Skrevet

Passer ikke på onsdag neste uke for meg heller. Og vil helst ikke i helgene. Bare synd det er meldt dårlig vær til uka :(

Skrevet

Passer det for folk på torsdag? Er kristi himmelfart, men det hindrer vel ikke noen trilletur?! ..om folk ikke reiser bort da, som det ble nevnt tidligere..

Skrevet

Er forresten meldt regn på Torsdag :P Er lite glad i drittvær, hva med å legge turen til City Syd om det pøser ned?

Skrevet

Er vel meldt regn hele uka..herlige trondheimsværet!:P Men er city syd åpent på torsdag, da det er helligdag?

Skrevet

City Syd er nok stengt på torsdag ja. Torsdag passer ikke for meg uansett da gutten min på 3 år er hjemme fra bhg og vil gjerne tilbringe en etterlengtet dag med min samboer :) Hva med fredag (hvis ingen reiser bort)?

Skrevet

Haha, ja selvfølgelig :D *ammetåka*

Har vært greit å ta det en dag som ikke er helligdag da, så vi har en reserveløsning i tilfelle værgudene er imot oss.. Lite trivelig med trilletur i pøsregnet..

Fredag passer ihvertfall for meg :)

Skrevet

Jeg vil også være med på trilletur. Litjtuppa mi er litt over 6 uker, og vi holder til på Heimdal

Skrevet

Jeg blir også med på trilletur. Litjtuppa mi er litt over 6 uker og vi holder til på Heimdal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...