♥bebi♥ Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Får man invitasjon til det? Når da isåfall? Og er det "noe vits" å dra på det? Har hørt at det er lite nyttig.. Vi venter nummer to:)
Bellamor79_høygravid Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Jeg meldte meg på et slikt kurs selv. Blir vist ikke sendt ut invitasjon nei, du må søke opp der du bor. De anbefaler etter uke 32-36, da man har best utbytte av det da.
wjkcg Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Tror du må sjekke med sykehuset ditt. Vi var på kurs forrige gang og det var veldig ålreit. Gikk gjennom ulike stadier i fødselen, oppfølging underveis og etterpå og fikk sett lokalene. Men vet ikke hvor nyttig det er om du har født samme sted før.
NostraStoria Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Nei, det er ingen automatikk i det - men jeg ser jo ikke vitsen med å ha det jeg da. Før internettets tid så skjønner jeg at folk ville ha det. For meg holdt det lenge med en fødselssamtale med jordmor noen uker før termin. Gjorde dette med nr 1, denne gangen så trenger vi det ikke.
♥bebi♥ Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2011 Ja, okei. Jeg føda ikke samme sted sist, men har vært med på en fødsel der for to år siden ca Så da er det kanskje ikkeno poeng.. Og kjæresten min er sykepleier, så han har jo lært en del om det, pluss at vi har gjort det en gang før hehe. Blir kanskje litt smør på flesk.. Jeg bare husker at jeg angra litt på at jeg ikke gjorde det sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå